קרבות הרייטינג כוכב התוכנית לא שידר - ערוץ 14 בערב עגום

נתוני הרייטינג היומיים מראים כי ערוץ 13 עדיין נשאר בתחתית, לעומת זאת ערוץ 14 כן הצליח להתרומם מעט בחדשות, אך הפטריוטים ללא ינון מגל נחלשה. מי שמוביל מעל כולם הוא ערוץ 12, שגרף אחוזי רייטינג מרשימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/23 10:23 י בטבת התשפד

כוכב התוכנית לא שידר - ערוץ 14 בערב עגום
ינון מגל, הפטריוטים בירידה, צילום: תומר שלום

"עובדה" של 12 נחלה הצלחה גם בחדשות וגם בפריים טיים - עם העדות של מירב טל ששבה משבי חמאס. לעומת זאת, ערוץ 13 ממשיך את הקו הבעייתי של השבוע וחצי האחרונים, ועדיין מדשדש בתחתית הטבלה כשגם התוכנית "הצינור" לא מצליחה לחלץ נתונים טובים יותר. כך לפי נתוני הרייטינג של אתמול (ה') מבית Scopt.

הפטריוטים נחלשת, ערוץ 13 בתחתית

בפריים טיים, רשת 13 נותר בתחתית טבלת הרייטינג, כשהתוכנית "הצינור" הגיע ל- 4.1% בלבד, אמנם לעומת נתוני הרייטינג שלו בחלק מימות השבוע האחרון מדובר על התקדמות קלה, אבל אין ספק שמדובר במשבר רציני כאשר הערוץ פשוט לא מצליח להתקרב אפילו לשאר המתחרים.

לעומת זאת, הריאיון הבלעדי עם החטופה המשוחררת מירב טל בתכנית "עובדה" של קשת 12 בהחלט עשה את העבודה, ולא רק שאפשר לקשת לשמור על המקום הראשון בטבלה, אלא אף העלה את הערוץ ב-2 אחוזי רייטינג נוספים, ל- 18.2%. "הפטריוטים" של ערוץ 14 המשיכה לרדת והגיעה ל- 6.9% רייטינג בתוכנית ללא המגיש הקבוע ינון מגל. "זהו זה!", של כאן 11, שמר על המקום השלישי כמו אתמול ואף הצליח לטפס ל- 6.1%.

מי מוביל בחדשות?

בחדשות, חדשות 12 מובילים עם 18.1% אחוזי רייטינג. חדשות 14 בעלייה קלה מאתמול, הגיעו ל- 7.6%. לעומתם, חדשות 13 בירידה של חצי אחוז, אבל עדיין צמודים מאוד ל-14, עם 6.7% רייטינג. כאן חדשות בתחתית הרשימה, אולם בעלייה משמעותית, 5.3%.