ההודעה של קשת 12 לצופים: "קיבלתם מידע שגוי"

הסכסוך בין ערוץ 12 וחברת yes נמשך, כשהפעם קשת מפרסמת הודעה בעקבות פניות שקיבלה מצופים: "אנחנו לא מונעים מלקוחות שירותים אלו, עליכם לפנות ל-yes ולא לערוץ 12"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 11:10 ז בטבת התשפד

ההודעה של קשת 12 לצופים: "קיבלתם מידע שגוי"
ערוץ 12, צילום: shutterstock

בתקופה האחרונה מתנהל סכסוך מתוקשר בין קשת 12 ל-yes, על רקע סירוב של yes לחתום על חוזה חדש. ב-yes טוענים כי הסיבה לכך היא דרישה בלתי סבירה של קשת לתוספת של עשרות מיליוני שקלים עבור שירותי הצפייה הנדחית, ומנגד, בקשת טוענים כי מדובר בצעדים בריוניים המנוגדים לחוק, ומבקשים מהחברה להפסיק עם ההאשמות כלפיהם מול המנויים.

קשת 12: "חשוב לנו לשקף לצופינו הנאמנים את המצב כפי שהוא"

לאחר ההודעה שהוציאו ובה פירטו בפני צופי yes את האפשרויות שייגזלו מהם החל מ-1.1.24, כעת מוציאים בקשת הודעה נוספת: "מפניות שקיבלנו מכם נראה שייתכן שאתם מקבלים מידע שגוי בקשר לזמינות תכני ערוץ 12 ב-yes", נכתב בהודעה, "חשוב לנו לשקף לצופינו הנאמנים בערוץ 12 את המצב כפי שהוא: אם אתם צופים ב-yes באמצעות פלטפורמות האינטרנט שלה, היא הודיעה לנו כי החל מ-1.1.24 היא לא תחדש את הרישיונות לשירותי צפייה נדחית".

ההודעה של קשת 12

ההודעה של קשת 12 צילום: קשת 12

"עליכם לפנות ל-yes ולא לערוץ 12"

בהמשך ההודעה התייחסו בערוץ לפניות שקיבלו, לפיהם חלק מהשירותים אינם זמינים כבר כיום ונמנעים על ידי קשת: "נבקש להבהיר שהרישיונות הקיימים שניתנו ל-yes על ידי ערוץ 12 כוללים שירותים אלו עד ליום 31.12.23, ולכן אמירה כאילו ערוץ 12 מונע מלקוחות yes שירותים אלו בימים אלו לא נכונה כלל. לכן, ככל ששירותים אלו אינם זמינים לכם כיום, עליכם לפנות ל-yes ולא לערוץ 12".