10 סרטים חדשים בנטפליקס שיגרמו לכם לשכוח מהמציאות

דרמה תקופתית, רומנטיקה דביקה או מתח קצבי: בענקית הסטרימינג מרעננים את ספרית הווידאו עם תכנים חדשים. נכון, המצב בחוץ איום ונורא, והנשמה שלנו דואבת וכואבת. בואו נשכח מהמציאות עם סיפורים מעולמות אחרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 14:07 כט בכסלו התשפד

10 סרטים חדשים בנטפליקס שיגרמו לכם לשכוח מהמציאות
התגעגעתם לברלין מבית הנייר? , צילום: netflix

עשרה שבועות לסיוט והמלחמה עדיין לא קרובה לסיום. החטופים עדיין רחוקים מדי, חיילינו נלחמים בקרבה של המפלצת העזתית והמונים טרם שבו לביתם וליישובם. הלב שורף, אבל נסו לעזוב את כל זה לכמה שעות. אם אתם מחפשים נחמה אסקפיסטית ורוצים לצלול בעולמות אחרים, נטפליקס תעשה לכם את העבודה. הנה התכנים חדשים שיעלו בקרוב ויביאו לכם קצת כוח ושכחה, עד שתרימו את הראש מהמסך ותגלו שכולם חזרו הביתה בשלום. אמן.

1. הרלן קובן - הטעות כולה שלך 01/01

מאיה, חיילת לשעבר, רואה את בעלה שנרצח מתועד בווידאו מצלמה סודית שהוצבה כדי לפקוח עין על המטפלת - וחושפת קנוניה קטלנית ששורשיה נטועים הרחק בעבר. סדרה מוגבלת.

2. בית הנייר - ברלין 29/12

בימי הזוהר שלו, ברלין נפגש עם כנופיה בפריז ורוקם את אחת מתוכניותיו הגדולות ביותר: גניבת תכשיטים בשווח 44 מיליון אירו בלילה אחד.

3. לקום אתמול בבוקר 15/12

החזאי הנרגן פיל קונורס מגיע לעיירה פנקסטאני לרגל יום המרמיטה השנתי ומוצא את עצמו חי את אותו יום שוב ושוב.

4. בקרוב אצלך 15/12

תנדו כבר בת 30 והמשפחה לוחצת עליה למצוא בן זוג. ברגע של פניקה היא משקרת ומכריזה שתבוא לחג עם חבר. עכשיו יש לה 24 ימים למצוא מישהו. בהצלחה

5. מרד התרנגולים 15/12

חבורה של תרנגולות אמיצות משתםת פעולה כדי להציל עופות נוספים מסכנה חדשה ומטרידה - חווה סמוכה שמבשלת משהו מפוקפק.

6. שעת הזהב 15/12

לאחר מתקפת טרור באמסטרדם, בלש הולנדי ממוצא אפגני יוצא למירוץ נגד הזמן בעקבות החשודים, שאחד מהם הוא כנראה חבר מהעבר.

7. הכתר 14/12

החלק השני של העונה האחרונה עולה לשידור סופסוף. על רקע שינוי מהותי במדינות חבר העמים, המלכה אליזבת' השנייה מהרהרת בחייה ובמורשתה- וסוללת את הדרך ליורשיה צ'ארלס וויליאם.

8. איש ושמו אוטו 18/12

פנסיונר נרגן ומוכה צער מנסה לשלוח יד בנפשו. משפחה צעירה ותוססת שמתפרצת לחייו משבשת לו את התוכניות.

9. אישה יפה 23/12

מה כבר יש להוסיף על הדרמה הרומנטית המפורסמת עם ג'וליה רוברטס וריצ'ארד גיר? הסכם עסקי בין שני אנשים נטולי קשר מוביל לסיפור אהבה רומנטי ודביק.