אחרי שאכזבה: אילנה דיין שוברת שיא ומביסה את התוכנית המתחרה

אחרי התוצאות המאכזבות בשבוע שעבר אילנה דיין שברה שיא נוסף מאז תחילת המלחמה עם סיפורה המטלטל של הילדה אמילי הנד ששוחררה השבוע משבי החמאס. תוכנית התחקירים המתחרה של רביב דרוקר ממשיכה לדשדש

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 01/12/23 13:54 יח בכסלו התשפד

אחרי שאכזבה: אילנה דיין שוברת שיא ומביסה את התוכנית המתחרה
צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

מאז החלה המלחמה אילנה דיין שבה למסך ובכל שבוע היא עולה עם תחקירים מטלטלים מהקרבות בעזה ומהרגעים הדרמטיים של מתקפת השביעי באוקטובר. אחרי הנתונים המאכזבים שהביא בשבוע שעבר התחקיר של הכתב איתי אנגל מלב הקרבות בעזה, העדות המטלטלת על חייה של הילדה אמילי הנד שהוצגה במשדר האחרון, גרפה 21.2% רייטינג והצליחה אפילו לשבור שיא מאז תחילת המלחמה.

הפטריוטים הובילה על תוכנית המקור

אל מול ההצלחה של אילנה דיין, תוכנית התחקירים של רביב דרוקר, המקור, ממשיכה לדשדש והפעם השיגה 6.4% בלבד. הפטריוטים שחוותה לאחרונה ירידה באחוז הצפיות הגיעה לנתון מעולה עם 8.1% בעוד כאן 11 שהמשיכה עם משדר חדשות שגרתי הגיעה למקום האחרון עם 4.3% בלבד.

רביב דרוקר, "המקור"

רביב דרוקר, "המקור", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משדר החטופים לא עזר - ערוץ 14 ממשיך לפגר אחרי חדשות 13

במהדורות החדשות, ערוץ 14 ממשיך לפגר אחרי ערוץ 13 ולמרות הסיפור המרגש של משפחת ביבס והתיעודים המטלטלים של מיה שם ברגעי האיחוד עם משפחתה, המשדר לא התרומם והשיג 7% בלבד, בעוד מהדורת החדשות של ערוץ 13 הובילה עליו עם 8.3%. במקביל, ערוץ 12 המשיך להוביל את טבלת הרייטינג גם בפעימה השביעית של שחרור החטופים עם 21.2% ואילו כאן 11 הגיעה למקום האחרון עם 4.8% בלבד.