הצצה סרט קומדיה חדש יוצא נגד הטרלול הפרוגרסיבי - צפו בטריילר המשעשע

סרט קומדיה חדש של "The Daily Wire" לועג לגברים המזדהים כנשים ומשתלטים על ענפי הספורט הנשיים | הבמאי: "הסרט מיועד לנשים שהתאמנו כל חייהן רק כדי להיות מוכות בספורט שלהן על ידי גבר שלא הצליח לנצח בספורט שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/23 10:49 טו בכסלו התשפד

סרט קומדיה חדש יוצא נגד הטרלול הפרוגרסיבי - צפו בטריילר המשעשע
מתוך "Lady Ballers", צילום: צילום מסך

הליברליות והפתיחות שהתעצמו בשנים האחרונות הביאו איתן גם כמה תופעות מגוחכות. אחת מהן היא גברים המבקשים להזדהות כנשים, ומשתתפים בתחרויות ספורט המיועדות לנשים בלבד. לנשים החזקות שמתאמנות במשך שנים אין אפשרות לגבור על היתרון הפיזי של הגברים, וכך הן מאבדות כל סיכוי לנצח.

הצצה לסרט "Lady Ballers":

"The Daily Wire", אתר חדשות ומדיה שמרני אמריקאי, החליט להפוך את התופעה לסרט קומדיה. "הוליוויד לא תעשה על זה סרט", כתבו באתר, "אז אנחנו עשינו". סרט הקומדיה קיבל את השם "Lady Ballers" ויוקרן בבכורה כבר ביום רביעי הקרוב. במאי הסרט, ג'רמי בורינג, סיפר, "הדבר היחיד שקורה בתרבות שלנו אבסורדי ומצחיק יותר מגברים שקוראים לעצמם נשים ואז שולטים בספורט הנשים הוא שבשמאל לא רק שלא יצחקו על זה, הם אפילו לא יכירו בכך שזו בדיחה.

"הסרט מיועד לנשים שהתאמנו כל חייהן רק כדי להיות מוכות בספורט שלהן על ידי גבר שלא הצליח לנצח בספורט שלו"

הסרט מגולל את סיפורו של מאמן כדורסל לשעבר, רוב, שהחליט לקחת את התופעה צעד אחד קדימה. רוב לוקח את קבוצת המתאמנים שלו - גברים כמובן - ומלמד אותם תאוריות מגדר מודרניות רדיקליות, כל זה על מנת שיוכלו להזדהות כנשים ולהשתלט על ענפי ספורט רבים.

"הסרט הזה מיועד לנשים שהתאמנו כל חייהן רק כדי להיות מוכות בספורט שלהן על ידי גבר שלא הצליח לנצח בספורט שלו", הסביר הבמאי, "רוב האמריקאים שחושבים שכל הרעיון של גברים בספורט נשים שגוי אובייקטיבית". אף על פי שהסרט נשמר ברובו בסוד עד כה, הסרט כבר היה שנוי במחלוקת במהלך הצילומים בנאשוויל, כאשר מפגינים התאספו בלוקיישן, הציקו והטרידו את צוות השחקנים והצוות כשהגיעו לסט, והצליחו ללחוץ על אחד ממקומות הצילומים לבטל. אבל צוות השחקנים והצוות לא נרתעו וסיימו בהצלחה את הצילומים בתחילת יולי.