כאן 11 מתנצלים על הכתבה המוטעת: הוא הוליך אותנו שולל

ניקו אוסטרוגה התחזה לניצול מהטבח במסיבה ברעים וכתבה בכאן 11 הביאה את הסיפור השקרי שלו: "ניקו סיפק לנו תמונות, כביכול של חבריו שנרצחו. לאחר השידור התברר שהאנשים שמופיעים בתמונות לא נכחו במסיבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/23 18:39 יד בכסלו התשפד

כאן 11 מתנצלים על הכתבה המוטעת: הוא הוליך אותנו שולל
כאן 11, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90.

בתאגיד השידור הישראלי, כאן 11, שידרו כתבה במוצאי שבת לפני כשבוע וחצי ובה הציגו את סיפורו של ניקו אוסטרוגה. הוא סיפר כי חגג במסיבה ברעים יחד עם 29 מחבריו הקרובים מסיבת יום הולדת, וכי הוא היחיד ששרד. אלא שאחרי טענות שעלו ברשת - בתאגיד מאשרים כי מדובר בסיפור מומצא.

"הצוות המקצועי שנכח במקום האמין שהוא אכן ניצול"

"בשבוע שעבר שידרנו כאן כתבה על ההתמודדות הנפשית של ניצולי המסיבה ברעים. אחד המרואיינים היה ניקו אוסטרוגה. לאחר השידור התברר שהסיפור שסיפר ניקו - אינו נכון. לפני השידור, סיפורו של ניקו אומת על ידי חלק מהמפיקים במסיבה, המטפלים במתחם וחלק מהניצולים", כתבו בהתנצלות. נציין כי הטענות עלו לראשונה על ידי הבלוגר דניאל עמרם.

ניקו אוסטרוגה

ניקו אוסטרוגה | צילום: צילום מסך

"הריאיון עמו התקיים בתוך בית שפתח דלתותיו לשורדים, והצוות המקצועי שנכח במקום האמין שהוא אכן ניצול. כולם כנראה הולכו שולל, גם אנחנו", כתבו בכאן והמשיכו: "במהלך העבודה על הכתבה ניקו סיפק לנו תמונות, כביכול של חבריו שנרצחו. לאחר השידור התברר שהאנשים שמופיעים בתמונות לא נכחו במסיבה, הם בריאים ושלמים ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה להם. ביום ראשון הגיע מידע ראשוני על פגמים בכתבה - והיא הוסרה מהרשתות. מאז ניקו גם לא משיב לפניותינו. אנחנו מפיקים לקחים מהמקרה ומבקשים להתנצל בפני הצופים על הפרסום".