מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קרבות הרייטינג למרות התיעוד הנדיר מעזה: אילנה דיין עם נתון מאכזב

למרות התחקיר המושקע של איתי אנגל מלב עזה, תוכנית עובדה מאבדת גובה ויורדת ל-12.8% בלבד, נתון נמוך ביחס לתוכניות הפריים טיים השגרתיות של ערוץ 12. מהדורת החדשות של ערוץ 12 נחלשת גם היא

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/23 10:53 יא בכסלו התשפד

למרות התיעוד הנדיר מעזה: אילנה דיין עם נתון מאכזב
אילנה דיין, ארכיון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי ההצלחה היחסית של "עובדה" בשבועות הראשונים של המלחמה, התוכנית רשמה הלילה (ה') נתונים מאכזבים והגיעה ל- 12.8%, למרות התיעודים הנדירים שהביא העיתונאי איתי אנגל שליווה את לוחמי הסיירות במהלך הקרבות בעזה. מדובר בנתון נמוך גם בהשוואה לכלל תוכניות הפריים טיים ששודרו במהלך השבוע בערוץ 12 שהגיעו לאזור ה-20% רייטינג.

למרות האכזבה - עובדה במקום בראשון

אילנה דיין יכולה להתנחם בכך שהתוכנית שמרה על ההובלה במקום הראשון ביחס לערוצים האחרים. תוכנית הפטריוטים בכיכובו של ינון מגל שמרה גם היא על המקום השני ברצועת הפריים טיים עם- 7.9%. אחריה, תוכנית זהו זה המיתולוגית זכתה ל- 5.5% בלבד, ואילו התוכנית "אוטו אוכל" של ערוץ 13 רשמה נתון נמוך של 4.7% בלבד.

התיעוד הנדיר מלב הקרבות בעזה - פרומו

מהדורת החדשות של ערוץ 12 מאבדת גובה

לצד תוכנית עובדה, מהדורת החדשות של ערוץ 12 מאבדת גובה גם היא ויורדת אל מתחת לעשרים אחוזי רייטינג עם 18.8%. לעומתה, מהדורת החדשות של ערוץ 14 התחזקה אחרי מספר ימים של דשדוש עם 9% רייטינג. מי שמגיעה למקום האחרון היא כאן 11 שמגיעה ל-4.5% בלבד, מה שמגדיל לרעתה את הפער מול חדשות 13 שקיבלה 6.5%.