מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ארץ נהדרת גייסו את חנוך דאום למשימה סודית - זה נגמר בחתונה

בהפקת ארץ נהדרת החליטו להפיק חתונה בהפתעה באולפן לזוג אמיתי, כדי לשמור על מוטיב ההפתעה גייסו את הקומיקאי חנוך דאום - שבפוסט ששיתף חשף את מאחורי הקלעים של המשימה הסודית

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/23 09:49 ט בכסלו התשפד

ארץ נהדרת גייסו את חנוך דאום למשימה סודית - זה נגמר בחתונה
החתונה המרגשת באולפן ארץ נהדרת, צילום: קשת 12, ארץ נהדרת

תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" של קשת 12, לקחה על עצמה מאז פרוץ המלחמה להרים את המורל של עם ישראל. היא עושה זאת עם לא הומור עצמי, מערכונים וחיקויים - כמו ש"ארץ נהדרת" יודעת לעשות הכי טוב.

אולם בפרק האחרון של התוכנית ששודר אמש, החליטו בהפקת התוכנית לקחת את הרצון הטוב צעד אחד קדימה ולא להסתפק במערכון חביב על חתונות הבזק של לוחמי צה"ל - אלא ללכת על הדבר האמיתי: חתונה של לוחם, בהפתעה, ממש באולפן.

החתונה שנערכה באולפן ארץ נהדרת

החתונה שנערכה באולפן ארץ נהדרת צילום: קשת 12, ארץ נהדרת

"מזל טוב לנעה המקסימה ולאמיתי הלוחם שהמג"ד שלו בצנחנים שלף אותו מהשטח ישר לאולפן"

כדי לשמור על מוטיב ההפתעה, מפיקי "ארץ נהדרת" פנו לקומיקאי אחר, חנוך דאום, וגייסו אותו לאתר את הזוג המואשר שיהיה מספיק אמיץ להתחתן בהפתעה מוחלטת. דאום חשף את מאחורי הקלעים של המהלך בפוסט ששיתף בפייסבוק.

"בתחילת השבוע העליתי סטורי ובו פניתי לזוגות שגויסו ורוצים להתחתן שיפנו אלי ותהיה להם אחלה הפתעה. אז עכשיו אפשר לספר שפניתי בשם ארץ נהדרת (שלא רצו לחשוף את ההפתעה אז ביקשו ממני)", כתב. "אז מזל טוב לנעה המקסימה ולאמיתי הלוחם שהמג"ד שלו בצנחנים שלף אותו מהשטח ישר לאולפן של ארץ נהדרת. אתם חמודים ומייצגים את מה שישראל חווה כרגע: לצד הכאב, הרבה אהבה ותקווה לימים טובים שעוד יבואו", סיכם.