לא לבעלי לב חלש: 5 סרטי מלחמה שיגרמו לכם לחשוב מחדש על המלחמה

מחפשים משהו לצפות בו ולהתחבר גם למה שקורה בחוץ? הנה המלצה ל 5 סרטי מלחמה שאפשר לראות בנטפליקס

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/23 14:00 כד בחשון התשפד

לא לבעלי לב חלש: 5 סרטי מלחמה שיגרמו לכם לחשוב מחדש על המלחמה
מלחמה, צילום: דובר צהל

להציל את טוראי ראין

הוא סרט מלחמה אמריקאי משנת 1998 בבימויו של סטיבן ספילברג, שעלילתו מתרחשת במהלך הפלישה לנורמנדי במלחמת העולם השנייה. הסיפור המרכזי של הסרט, הוא משימה שמטרתה להחזיר הביתה חייל שנשאר אחרון לאמו לאחר ששלושת אחיו נהרגו במלחמה. משימה זו מונהגת על ידי קפטן ג'ון מילר (טום הנקס).

בלק הוק דאון

סרט מלחמה אמריקאי משנת 2001 בבימויו של רידלי סקוט. הסרט מבוסס על עלילת הספר באותו השם . הספר והסרט מתארים את אירועי קרב מוגדישו שהתרחש בבירת סומליה בשנת 1993, במהלכו ניסו כוחות של צבא ארצות הברית ללכוד שניים מבכיריו של מוחמד פראח איידיד, ראש קבוצה מיליטנטית שפעלה נגד האו"ם בסומליה ואת החילוץ

חיות ללא לאום

סיפורו של ילד שנקרע ממשפחתו כדי להפוך לחייל במלחמת האזרחים האכזרית שקורעת את מדינתו באפריקה. זהו הסרט העלילתי הראשון של נטפליקס

מצור ג'דוטוויל

סיפורו של קרב בין הפלוגה האירית מטעם האו"ם של פאט קווינלן לבין כ-3,000 שכירי חרב צרפתים ובלגים בקונגו של תחילת שנות ה-1960.

13 שעות

עלילת הסרט מבוססת על אירועי מתקפת הטרור בקונסוליה האמריקנית בבנגאזי שבלוב שהתרחשה ב-2012.
קבוצה קטנה של אנשי ביטחון שכירים, יוצאי יחידות מובחרות, מבצעת משימות אבטחה בבנגאזי שבלוב עבור ה-CIA. בפרוץ מתקפת הטרור בקונסוליה האמריקנית בבנגאזי הם מנסים לסייע לצוות השגרירות האמריקאי שהותקף על ידי כוחות גדולים של ארגון אל-קאעידה, תוך כדי שהם מפירים את הפקודות שקיבלו מראש תחנת ה-CIA המקומית.