התגעגענו: אחרי 6 שנים, סדרת הדרמה "נמלטים" חוזרת למסך

הסדרה האמריקאית "נמלטים" הצליחה לכבוש את הקהל האמריקאי והישראלי כאחד, עם חמש עונות מצליחות ומעריצים נלהבים. כעת היוצרים עובדים על סדרת ספין-אוף, ללא הכוכבים האהובים מהסדרה המקורית

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 11:58 כא בחשון התשפד | עודכן בתאריך 05/11/23 12:25

התגעגענו: אחרי 6 שנים, סדרת הדרמה "נמלטים" חוזרת למסך
כוכבי "נמלטים", לא יקחו חלק בעונה החדשה, צילום: shutterstock

סדרת הדרמה האמריקאית "נמלטים" שודרה בשנים 2005-2009, וזכתה לאהדה רבה באמריקה ובישראל. העונה החמישית והאחרונה שודרה רק בשנת 2017, שמונה שנים מאוחר יותר. במהלך אותה שנה הודיע דומיניק פרסל, המגלם בסדרה את אחת הדמויות הראשיות, על עונה שישית שעתידה לצאת, והרשת FOX אישרה את הדברים שנה מאוחר יותר. שנה וחצי לאחר מכן, הודיעה הרשת על ביטול העונה השישית.

"נמלטים" חוזרת למסך - ונטוורת' מילר לא ישתתף

אז עונה שישית לא תהיה, אבל ספין-אוף לסדרה המוצלחת דווקא כן. החברה האמריקאית "HULU" עובדת על סדרה חדשה המבוססת על הדרמה האהובה, ששודרה במקור ב-FOX, הנכתבת על ידי היוצר אלג'ין ג'יימס יחד עם יוצרי הסדרה המקורית - פול שירינג, דון אולמסטד, מרטי אדלשטיין וניל מוריץ. כוכבי הסדרה המקורית, דומיניק פרסל וונטוורת' מילר, הודיעו כי לא יקחו חלק בסדרה החדשה. "אני בחוץ, רשמית", כתב מילר בחשבון האינסטגרם שלו.

הסדרה "נמלטים" מגוללת את סיפורו של מייקל סקופילד, אותו מגלם ונטוורת' מילר, המנסה לחלץ מהכלא את אחיו לינקולן בורוז, שהורשע בעונש מוות על רצח שלא ביצע. הסדרה החדשה תתרחש באותו עולם של זו המקורית, אך לא תמשיך את העלילה של חמש העונות הראשונות.