שבוע רביעי לשידורים: זו האישה שמובילה את המלחמה

בסיומו של שבוע רביעי למלחמה, המגמה כבר ברורה: את המלחמה הזו מובילה אישה אחת, המופיעה על המסך שלנו מדי ערב וקוטפת את נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר - יונית לוי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/11/23 10:15 יח בחשון התשפד

שבוע רביעי לשידורים: זו האישה שמובילה את המלחמה
יונית לוי, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

בסוף השבוע הרביעי למלחמה כבר אפשר לקבוע בבירור: יונית לוי מובילה את המלחמה. מה-7 באוקטובר ועד כה, מגישת חדשות 12 מופיעה מדי ערב על המסך וזוכה לנתוני הרייטינג הגבוהים ביותר, בפער משמעותי מהערוצים המתחרים. על אף ההתחזקות המשמעותית של ערוץ 14, במלחמה הזו יש אישה אחת שקובעת את הכללים, וזו לוי.

גם בחדשות וגם בפריים טיים - יונית לוי מובילה את טבלת נתוני הרייטינג

אתמול (ד') זכה מהדורת החדשות של ערוץ 12 ל-22.3% רייטינג, נתון גבוה שהפך לשגרתי לגמרי. ערוץ 14 נשאר יציב למעלה עם 9.7% רייטינג למהדורה, בעוד חדשות 13 התחזקו מעט עם 8.4% רייטינג אך עדיין המקום השלישי. מהדורת החדשות של כאן 11 לא מצליחה להתרומם מתחתית הטבלה וזוכה ל-6.1% רייטינג.

בשעות הפריים טיים המשיכה לוי לככב, וגם אז קיבלה 19% רייטינג. התכנית של ארז טל ואברי גלעד, "ביחד ננצח", שודרה מיד אחרי והשיגה 11.7% רייטינג. ינון מגל עם "הפטריוטים" שמר על הנתון של המהדורה, וסיים עם 9.6% רייטינג. ברשת 13 המשיכו גם הם עם משדר החדשות וקיבלו 6.3% רייטינג, ואילו כאן 11 עם "זמן אמת" עם 4% רייטינג בלבד.