מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קשת 12 החליטו להחזיר את הכוכב הבא - המוזיקאי תקף: "תתביישו"

בערוץ 12 החליטו להקדים את עליית התכנית המוזיקלית במטרה להציע לצופים אסקפיזם. חבר להקת "מוניקה סקס" ביקר את ההחלטה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו: "תתביישו על ההחלטה הלא רגישה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 14:58 טז בחשון התשפד

קשת 12 החליטו להחזיר את הכוכב הבא - המוזיקאי תקף: "תתביישו"
הכוכב הבא לאירוויזיון, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

על אף המלחמה ענקית המימדים ועל אף המצב הבטחוני המתוח בארץ, בקשת 12 החליטו להקדים את עליית תכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" ולהחזיר אותה לשידור כבר היום (ג'). "אחרי שבועות ארוכים בהם כולנו היינו שאובים לחדשות ולעדכונים, אנחנו מרגישים שהגיע הרגע לקחת אוויר ולהתנחם במשהו קצת אחר", אמר אסי עזר, מנחה התכנית, בפרומו שפורסם לעונה. רותם סלע הוסיפה, "אין ספק שמכל הדברים בעולם מוזיקה היא הדרך העמוקה והפשוטה להתחבר ולהתעודד, לכן החלטנו להקדים את פתיחת העונה".

שחר אבן צור תוקף: "תתביישו על ההחלטה הלא רגישה הזאת"

רבים ערערו ואף ביקרו את ההחלטה של קשת, ביניהם גם חבר להקת "מוניקה סקס", שחר אבן צור. "אומרים לנו שמוזיקה היא התשובה", כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, "אולי זה נכון, אבל תכנית ריאליטי היא לא התשובה. לא עכשיו". אבן צור המשיך ופירט, "שבויים, נעדרים, מתים, חיילות וחיילים מעבר לקווים וסיכוי סביר מאד שאנחנו רק בתחילת הדרך".

המוזיקאי תקף את הערוץ, "תתביישו על ההחלטה הלא רגישה הזאת במעטפת צינית, המנחים מדקלמים טקסט מביך: 'עברו כבר שבועות ארוכים והחלטנו' - לא, לא עברו שבועות ארוכים לאף אחד שאני מכיר חוץ מכם. אולי תמצאו דרך לתרום את המליונים שההפקה הזאת שווה למי שזקוק, ויש כל כך הרבה. כי הגיע הזמן להיות נוכחים במציאות, אסקפיזם ציני זו בדיוק הבעיה. מאחד שצופה ואוהב".