עפנו עליה המראיינת בערוץ הבריטי תקפה את תומך הטרור: "היית מזמין את חמאס לתה?"

העיתונאית הבריטית ג'וליה הארטלי-ברואר ראיינה את תומך החמאס מנואל חססיאן, אך כשלא סיפק את התשובות שביקשה וניסה להתחמק בטענות חסרות כל, היא הרימה את הטון: "אני שואלת שאלה, למה שלא תענה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/23 15:32 ד בחשון התשפד

המראיינת בערוץ הבריטי תקפה את תומך הטרור: "היית מזמין את חמאס לתה?"
צילום: צילום מסך

ג'וליה הארטלי-ברואר, עיתונאית בערוץ הבריטי "TalkTV", ראיינה את תומך החמאס מנואל חססיאן בנושא מלחמת חרבות ברזל שהתפתחה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית, ודרשה ממנו תשובות ברורות. המראיינת הפנתה כלפיו את השאלה מה לדעתו התגובה הסבירה וההגיונית שישראל צריכה לנקוט בה בימים אלו.

העיתונאית הבריטית תקפה: מה אתה היית עושה, מזמין את חמאס לתה?

"הריגת כל 2.2 מיליון האנשים בעזה היא תגובה הגיונית?", השיב המרואיין בשאלה, אך העיתונאית המשיכה והקשתה: "ברור שאתה לא חושב כך, אז מה כן?". תומך החמאס ניסה להתחמק ולטעון שזה מה שישראל עושה, אבל הארטלי-ברואר לא ויתרה בקלות, והשיבה ברוגז, "זה לא מה ששאלתי. אלפי אנשים נהרגים, אתה חושב שמה שישראל עושה הוא לא הגיוני, אז מה כן? זה יוצא דופן, אם אתה יודע שזו לא התגובה הנכונה, אז מה כן?".

תומך החמאס, שנותר ללא תשובות, חזר שוב ושוב על אותה השאלה המיותרת: "התשובה הנכונה היא שישראל תהרוג את כל הפלסטינים?". בשלב זה המראיינת הרימה את הטון: "אני שואלת שאלה! למה שלא תענה? אתה לא רוצה לענות?", ולא אפשרה למרואיין להמשיך להטיח האשמות חסרות ביסוס, "מה התגובה ממדינה ש-1400 מאזרחיה נרצחו בטבח של החמאס? מה אתה היית עושה אם היית ראש ממשלת ישראל, מזמין את חמאס לתה?".