מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הלב נשבר: כוכבת הריאליטי נרצחה במסיבה

עדיאל טויטו, פיינליסטית העונה השנייה של "המטבח המנצח" בקשת 12, הייתה גם היא בטבח הגדול בפסטיבל נובה. במשך יותר משבוע משפחתה לא ידעה האם נפצעה או נהרגה, וכעת נמצאה גופתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/23 12:08 א בחשון התשפד

הלב נשבר: כוכבת הריאליטי נרצחה במסיבה
עדיאל טויטו, המטבח המנצח, צילום: צילום מסך קשת 12

הבשורות הקשות לא מפסיקות להגיע. על אף שחלף למעלה משבוע מאז הטבח הנוראי בפסטיבל נובה, עדיין יש לא מעט נעדרים וכאלו שמצבם אינו ידוע - חיים או מתים. במשך כמעט שבוע וחצי משפחתה של עדיאל טויטו, פיינליסטית בעונה השנייה של המטבח המנצח MKR בקשת 12, לא ידעה מה עלה בגורלה. טויטו הוכרזה כנעדרת שנפגעה מירי, אך נעדרה ולא היה ידוע האם עודנה בחיים. היום (ב') התברר כי טויטו נרצחה, והלוויה תיערך בבית העלמין סגולה.

עדיאל טויטו, פיינליסטית המטבח המנצח, נרצחה במסיבה

טויטו השתתפה בתכנית הבישול של קשת 12 יחד עם שלומי גוזלן, שם שפטו חיים כהן ורותי ברודו. השניים הצליחו להגיע עד לגמר הגדול והפכו לאחד הזוגות האהובים בתחרות.

בראיון שנתנה ל-mako, בטרם ידעה המשפחה על מצבה של טויטו, סיפרה אחותה: "אמא שלי התקשרה אליה ב-07:30, היה צלצול, היא לא ענתה. היא שלחה לה הודעה בוואטסאפ, היא הבינה מה קורה, היא דאגה לה. אחרי זה הטלפון כבר היה כבוי, לא היה זמין". חברה שהייתה עם טויטו במסיבה עדכנה את האחות שטויטו נהרגה, כולל תמונה של היד מדממת. עם זאת, נוכחים אחרים במסיבה נתנו למשפחה תקווה שמדובר בפצע ירי, וייתכן שטויטו שרדה.