ירון אברהם בכה באמצע השידור: "המפלצות האלה"

מגיש הטלוויזיה הוותיק לא היה יכול לעצור את הדמעות נוכח עדות אחת הניצולות מאופקים, שבעלה הציל את המשפחה ונרצח בעצמו. "חיבוקים לך ולילדים עם הסיפור המחריד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/23 14:04 כז בתשרי התשפד

ירון אברהם בכה באמצע השידור: "המפלצות האלה"
ירון אברהם, צילום: ללא

הזוועות ממתקפת הפתע האיומה שהכתה בישראל בבוקר שמחת תורה נחשפות לעולם, ואין איש שנשאר אדיש אל מול המראות הקשים שוברי הלב. מגיש הטלוויזיה ירון אברהם, שהגיש את משרד החדשות המיוחד בחדשות 12, לא היה יכול להישאר אדיש נוכח תיאור אחת הניצולות שאיבדה את בעלה באופקים, ופרץ בבכי בשידור חי.

ירון אברהם חיזק את הניצולה מהטבח: "את גיבורה"

שושנה ביליה, שבעלה אריאל ז"ל חילץ את המשפחה ונרצח, סיפרה בייסורים: "לא הצלחתי לעכל את זה, לא האמנתי. התפללתי שזה לא יהיה נכון. ישבתי עם הילדים וסיפרתי להם". היא מתארת כיצד העבירה לילדיה את הבשורה המרה מכל. "אמרתי להם שאבא מת, הוא לא יחזור. האבא הגיבור שלנו הציל אותנו והוא לא יחזור. הבת שלי התחילה לבכות, לבן הקטן אמרתי שאבא אוהב אותו ועכשיו הוא בשמיים וימשיך לשמור עליו, אבל הוא לא יחזור. הבן שלי התעקש שזה לא נכון: 'אמא, הוא נמצא, הוא בבית החולים. הוא שם את הידיים שלו על הפה שלי ואמר לי די די".

אברהם שראיין אותה נחנק מדמעות נוכח התיאורים הקשים, ובסיום עדותה אמר לה: "את גיבורה אמיתית. אנחנו שולחים מפה חיבוקים לך ולילדים עם הסיפור המחריד וההצלה המדהימה, המפלצות האלה שחדרו אליכם הביתה והרסו לכם את המשפחה, אבל את גיבורה ואת תשקמי את המשפחה".