המגיש התפוצץ בשידור חי: "אתה לא תקרא ליהודים 'דאעש' אצלי באולפן!"

שי גולדן אירח מרואיין בשידור, אך קטע אותו בזעם לאחר שכינה את שקמה ברסלר וחבריה "דאעש היהודים". מגיש ערוץ 14 זעם: "אני לא רוצה לראות אותך יותר באולפן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/23 13:09 כז בתשרי התשפד

המגיש התפוצץ בשידור חי: "אתה לא תקרא ליהודים 'דאעש' אצלי באולפן!"
אולפן חדשות 14, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

בימים האחרונים עולמנו התהפך לבלי היכר. כל השנאה שידענו במהלך השנה האחרונה נעלמה כלא הייתה. כולם מגוייסים - ימנים ושמאלנים, דתיים וחילונים, קטנים וגדולים, לוקחים חלק במערכה להצלת מדינת ישראל. האחדות חזקה מאין כמותה וזה ניכר בכל מקום, וגם באולפן חדשות 14. הבוקר נאם שי גולדן, מגיש הערוץ, על האחדות בעם. "יאיר גולן מלך", אמר על מי שהקניט במשך חודשים, "אני מצדיע לו".

שי גולדן התפוצץ בשידור חי: "אני לא יכול לתת לך להמשיך לדבר"

מאוחר יותר במהלך השידור, העלה מרואיין לדבר על המצב. המרואיין - דובי - הזהיר מראש כי אינו מסכים עם גולדן. "בשעה זו עובדים שקמה ברסלר ולהקתה, כוחות דאעש היהודים", פתח המרואיין, אך כאן הסתיימו דבריו. גולדן המזועזע קטע אותו: "לא, זה לא יקרה", הוא הכריז מיד, "זה לא יקרה", חזר שוב ושוב, "אני נאלץ לבקש ממך לצאת, אתה לא תקרא ליהודים דאעש בזמן מלחמה".

המרואיין ניסה להשחיל מילים נוספות, אך גולדן היה נחוש. "אני לא יכול לתת לך להמשיך לדבר, אני מצטער", המשיך ברוגז, "תודה על זמנך אבל אני לא רוצה לראות אותך יותר באולפן". לאחר שהמרואיין יצא, ביקש גולדן להחזיר את המצלמה אליו. "מכוער בצורה מזעזעת", הוא זעם, "לא ניתן להשמיץ יהודים בתקופה הזאת, בטח לא נקרא להם דאעש", והתנצל בפני הצופים שהיו עדים להתרחשות בשידור.