ההישג של עדן הראל - למרות המתקפה על ערוץ 14

הזוג התקשורתי עדן הראל ובעלה עודד מנשה יכולים לחגוג הבוקר: התכנית שלהם בערוץ 14 "עדן ועודד" שברה שיא | למרות המתקפות על הערוץ הימני

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/23 11:34 יח בתשרי התשפד

ההישג של עדן הראל - למרות המתקפה על ערוץ 14
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

בימים האחרונים מפגיני שמאל מתפרעים סמוך לשידורים של ערוץ 14 שבאווירת החג מרבה לשדר מסוכה כשרה במקום מאולפן סגור. למרות ההתקפות, ואולי בגללן, תכנית אחת של הערוץ שוברת שיא. מדובר בתוכנית הבוקר של הזוג התקשורתי עדן הראל ובעלה עודד מנשה ששברה שיא והגיעה אתמול (ב') ל-2.3 אחוזי רייטינג.

עדן הראל מציגה: כך תגרמי לבעלך להביא לך פרחים

בחשבון האינסטגרם שלה, אשת התקשורת היא מרבה לשתף בסיטואציות יום-יומיות משעשעות. לאחרונה הראל החליטה לחלוק עם העוקבות שלה טיפ מועיל במיוחד, ולגלות להן איך אפשר לגרום לבן הזוג להביא להן פרחים מבלי שחשב על כך.

בסרטון בכיכובם של עדן ועודד, אשת התקשורת מציגה בדרך משעשעת כיצד היא משיגה זר פרחים מבעלה: הראל מקבלת את פניה של בעלה בעת כניסתו לביתם, אך לפני שעודד מספיק להיכנס פנימה, היא מוסרת לו זר פרחים, וסוגרת עליו את הדלת. לאחר מכן, עוד לפני שהבין מה עשתה, פותחת הראל את דלת הבית, לוקחת ממנו את זר הפרחים, ומודה לו: "הבאת לי זר פרחים, איזה חמוד". הראל סיכמה: "אין מה לצפות. תהיי ברורה והכל מסתדר".