מגיש ערוץ 14 תקף את המפגינים ועקץ את המתחרים מערוץ 12

בוקר לאחר ההפגנות מחוץ לאולפן חדשות 14, שהובילו להפסקת "הפטריוטים" באמצע השידור", המגיש שי גולדן תקף את המוחים והפנה אצבע מאשימה גם כלפי מגישי הערוצים המתחרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 12:59 יז בתשרי התשפד

מגיש ערוץ 14 תקף את המפגינים ועקץ את המתחרים מערוץ 12
שי גולדן תוקף את המתחרים, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

תכנית "הפטריוטים" החלה אתמול (א') את השידור מהסוכה המיוחדת שהקימו בערוץ 14, ולאחר כמה דקות נאלצו חברי הפאנל לעבור לאולפן, לאחר שקבוצת מפגינים התאגדה בחוץ והחלה להרגיש באמצעות צעקות "מועדים לשמחה לא תהיה פה הפיכה", זמבורות ומשרוקיות עד כדי כך שאי אפשר היה להמשיך את השידור. הבוקר (ב') התייצב שי גולדן לשידור התכנית "ישראל הבוקר" בערוץ, ופנה לאותם המפגינים בצורה נוקבת.

שי גולדן נגד מגישי ערוץ 12: "רואים לכם חבר'ה, רואים לכם מרחוק את הצביעות"

"בוקר טוב למפגינים שפוצצו את שידור הפטריוטים אתמול", פתח גולדן, "נו, יפה מאוד, פוצצתם שידור, הצלחתם למנוע מכלי תקשורת לשדר. אני יודע שערוץ 14 אינו גוף תקשורת בכלל בעיניכם כי אם ערוץ תעמולה נבזי ומסית, כמובן בניגוד לערוץ 13 שהוא כלי תקשורת מאוזן ואובייקטיבי בטירוף", הקניט בזלזול, "כמובן לא נשכח את ערוץ 12, שהוא מופת של איזון ויושרה והגינות ואין בו כל מראה של חד צדדיות, למרות שכל המגישים שם מכנים את הרפורמה 'הפיכה משטרית'". בשלב הזה עבר גולדן לפנות לאותם המגישים, "רואים לכם חבר'ה, רואים לכם מרחוק את הצביעות".

המונולוג המלא של שי גולדן: