4 פעמים בשבוע: יאיר שרקי וחיים לוינסון בצעד משותף

העיתונאי הסרוג של חדשות 12 עתיד לשתף פעולה עם הכתב הדתל"ש של עיתון "הארץ" בתכנית לייט נייט חדשה שתשודר בקשת 12 כמעט מדי ערב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/10/23 12:27 יז בתשרי התשפד

4 פעמים בשבוע: יאיר שרקי וחיים לוינסון בצעד משותף
יאיר שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

חיים לוינסון ויאיר שרקי הם שני שמות חמים במיוחד בתקשורת הישראלית. לוינסון השתתף לאחרונה בתכנית "המטבח המנצח" בקשת 12, לצידו של קובי אריאלי, בזמן שהוא ממשיך לככב בטוויטר ובעיתון "הארץ". שרקי מככב כאחד העיתונאים הבולטים על המסך, בין השאר בזכות הכיפה שמבדילה אותו מעט מהאחרים. כעת, על פי פרסום ראשון של דוד מזרחי ורטהיים, השניים ישתפו פעולה.

יאיר שרקי וחיים לוינסון יובילו יחד תכנית לייט נייט בקשת 12

בקשת 12 עובדים על פורמט חדש, תכנית לייט נייט שתשודר בשעות המאוחרות, ככל הנראה ארבע פעמים בשבוע. את התכנית יבילו שרקי ולוינסון, ועתיד לערוך אותה אבי כהן, שערך את תכנית הלייט נייט הקודמת של קשת - "אנשים" עם נסלי ברדה.

עוד לפני שהתכנית עלתה למסך, הביע העיתונאי ורטהיים ביקורת: "לוינסון יקדם אייטמים של דפנה ליאל, יחמיא לסיפורים של ירון אברהם ויטעם מנות של חיים כהן. איך אני יודע? ככה עובדת המכונה. אכן, נפילה קשה, אפילו אני בשוק כמה מהירה". לוינסון לא נשאר חייב והגיב: "ז'אנר מעניין, ביקורת על תכנית שטרם שודרה, אין לך מושג על מה היא ולמעשה היא לא ממש קיימת".