מנכ"ל שטראוס פרסם מכתב מפייס - כך הגיבו בערוץ 14

פחות מחודשיים אחרי שהכריזו חרם על ערוץ 14, מנכ"ל חברת שטראוס פרסם מכתב מפייס: "כל קול הוא חשוב ובעל ערך, לעולם לא נשקיט או נעמעם קולות". בערוץ 14 הגיבו: "מברכים על הנאמר"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/09/23 16:10 יב בתשרי התשפד

מנכ"ל שטראוס פרסם מכתב מפייס - כך הגיבו בערוץ 14
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

כמעט חודשיים חלפו מאז החליטו בחברת שטראוס להקפיא את פרסומיה בערוץ 14, לאחר שעו"ד ארי שמאי, פאנליסט בתכנית "הפטריוטים" אמר כי יש לשחרר את יגאל עמיר, רוצחו של יצחק רבין. היום (ד') פרסם הערוץ הודעה מפתיעה עם דברים לכיוונו של מנכ"ל שטראוס, שי באב"ד. "זה ראש השנה הראשון שלי בשטראוס ואשמח לשתף אתכם בתחושות ובמחשבות שמלוות אותי בתקופה זאת", כתב.

מנכ"ל שטראוס: כל קול הוא חשוב ובעל ערך, ולעולם לא נשקיט או נעמעם קולות

המנכ"ל המשיך וכתב, "דווקא בתקופת כאלו, סבלנות, סובלנות וקבלה של האחר מאפשרים לנו להיות באמת ביחד. בהקשר הזה חשוב לציין משהו שעבורי היה מובן מאליו, אך משיחות שערכתי עם רבים מכם בשבועות האחרונים, כנראה שלא כך פני הדברים. שטראוס היא החברה של כולכם ושל הציבור הישראלי כולו. ההחלטות שמתקבלות בחברה אינן נובעות מנקיטת עמדה פוליטית כזו או אחרת, גם אם חלקן התפרשו ככאלה. כל קול הוא חשוב ובעל ערך, ולעולם לא נשקיט או נעמעם קולות".

ערוץ 14 הגיב: "מברכים על הנאמר"

בערוץ 14 הגיבו: "אנו מברכים על הנאמר במכתבו של מנכ"ל שטראוס שי באב"ד שבו הבהיר, שחברת שטראוס לא תפגע בחופש הביטוי ולא תתערב בתוכן של כלי התקשורת באשר הם. אנו מאחלים לכל עם ישראל גמר חתימה טובה וחג סוכות שמח".

צילום: ערוץ 14