נחשף: זה השחקן שיגלם את רב היישוב בסדרה של חנוך דאום

צילומי התכנית המבוססת על ספרו של חנוך דאום, "החיים הם תקופה קשה", החלו עם קאסט של שחקנים מצליחים. כעת נחשף ליהוק נוסף לסדרה - זה הקריין שיגלם את רב היישוב ושכנו של דאום

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 13:08 יא בתשרי התשפד

נחשף: זה השחקן שיגלם את רב היישוב בסדרה של חנוך דאום
צילום: Moshe Shai/FLASH90

השבוע החלו צילומי הסדרה המבוססת על ספרו של חנוך דאום, "החיים הם תקופה קשה". הספר מבוסס על אנקדוטות שונות מחייו של הסופר, רובן הומוריסטיות אך חלקן עוסקות בנושאים רציניים כמו התקפי חרדה, שכול, יתמות והפרעות נפשיות. מי שתיקח חלק בסדרה היא הקומיקאית והשחקנית הדתייה, אושרית סרוסי, וצחי גראד שיגלם את אביו, הרב יחזקאל דאום.

שי אביבי ישחק את רב היישוב של חנוך דאום

כעת חושפים בגיא פינס ליהוק נוסף לסדרה, השחקן שי אביבי, שיגלם את רב היישוב והשכן של דאום. "תראו מי בא לאכול איתנו!", כתב דאום בהתרגשות, ושיתף את הידיעה. הסדרה המצולמת בימים אלו תשודר בקשת 12.

שי אביבי

שי אביבי צילום: Moshe Shai/FLASH90

לא מזמן הודיעו אביבי ואשתו, מיכל ליבדינסקי, כי לאחר 20 שנות נישואים החליטו להפריד כוחות. אביבי דיבר על כך בתכנית "העולם הבוקר" של רשת 13, עם גאולה אבן סער. "יש אנשים שנוסעים בעולם, ואנחנו לקחנו פה הרפתקה, הפסקה, שנת שמיטה, שנת שבתון, לרענן את הקרקע", הסביר הקריין, "אני מחייך, אבל מאוד לחוץ. 25 שנים יחד. חלק מהזוגיות שלנו והנוסח שלה, עם כל הפחד והכאב, זה לקחת הפסקה. הכוונה היא להיפגש מחדש. זה קיצוני, מפחיד מאוד ומרגש מאוד את שנינו, זה לא ידוע".