"כדי לנצח": אלו כוכבות הריאליטי שיחזרו למאסטר שף

במסגרת הספיישל "מאסטר שף: חוזרים כדי לנצח" מתמודדים מכל העונות יקבלו הזדמנות שנייה לחזור אל המטבח בניסיון להשיג את הניצחון שחמק מהם בפעם הקודמת. אלו שתיים מהמתמודדות שישתתפו בתכנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 11:10 ד בתשרי התשפד

"כדי לנצח": אלו כוכבות הריאליטי שיחזרו למאסטר שף
מיכל אנסקי, צילום: כאן תאגיד השידורים הציבורי

במקביל לעונה ה-11 של התכנית "מאסטר שף", בקשת 12, בקרוב תתחיל להצטלם עונת ספיישל של התכנית: "מאסטר שף: חוזרים כדי לנצח". במסגרת התוכנית מתמודדים מוכרים ואהובים מכל העונות יקבלו הזדמנות שנייה לחזור אל המטבח בניסיון להשיג את הניצחון שחמק מהם בפעם הקודמת. את התכנית תוביל השפית מיכל אנסקי, וישפטו רותי ברודו, יובל בן נריה ואבי ביטון. כעת נחשפו שתיים מהמתמודדות שיקחו חלק בתכנית החדשה וינסו, הפעם, לנצח.

רחל בן אלול

המתמודדת הראשונה היא רחל בן אלול, שהשתתפה בעונה החמישית לתכנית והייתה לאחת המתמודדות הבולטות בעונה. בן אלול אמנם הגיעה לגמר, אך הפסידה למסימיליאנו די מטאו וזכתה במקום השני. זמן לא רב אחרי סיום התכנית, היא פתחה דוכן כריכים חלבי בשדרות בן מימון, שזכה להצלחה מסחררת ולתורים ארוכים כמעט בכל שעה. לא מזמן פתחה מסעדה חדשה, "רחל 5", בגרסה בשרית לזו הקיימת.

רחל בן אלול צילום: דניאל בר און

פרח רסלאן

המתמודדת השנייה שתשתתף בעונת הספיישל היא פרח רסלאן, מתמודדת העונה השמינית שלא הצליחה להעפיל לגמר וסיימה במקום החמישי בתכנית. כעת, ולאחר שכבשה את הציבור הישראלי עם הדוכן "כנאפה כעכ", היא חוזרת במטרה לזכות במקום הראשון.

פרח רסלאן

פרח רסלאן צילום: איתן ברנט