אחרי מנאייכ: הסדרה החדשה בכיכובו של שלום אסייג

אחרי שכבש את המסך עם "שנות השמונים", "הילולה" ותפקיד ראשי ב"מנאייכ", שלום אסייג מתחיל פרוייקט חדש. הפעם: דרמת פשע בכיכובו, העוסקת בעבריין שאיבד את הזיכרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/23 15:35 ג בתשרי התשפד

אחרי מנאייכ: הסדרה החדשה בכיכובו של  שלום אסייג
שלום אסייג, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

את שלום אסייג אנחנו מכירים כבר שנים. כמנחה, כמגיש, כששחקן, כקומיקאי וגם כיוצר. הסדרה שכתב וכיכב בה, "שנות השמונים", הייתה לאחת הקומדיות המצליחות של רשת 13, ואף זכתה לסדרת המשך ("שנות התשעים") ולסרט מצליח בקולנוע ("הילולה"). אך אסייג לא מתעסק רק בקומדיות, ולאחרונה כיכב בשתי עונות של הדרמה "מנאייכ" בכאן 11, עליהן זכה בשני פרסי האקדמיה לטלוויזיה.

"פטריק": דרמת הפשע החדשה של שלום אסייג

כעת אסייג ממשיך לפרוייקט הבא שלו, עליו הוא עובד יחד עם היוצר רועי עידן והמפיק יואב גרוס, שניהם עומדים מאחורי הדרמה בה כיכב. כעת הקומיקאי עובד על דרמת פשע חדשה לרשת 13 בשם "פטריק", שתכלול ככל הנראה עשרה פרקים. על פי מאקו, הסדרה החדשה תעסוק בעבריין בשם פטריק, אותו יגלם אסייג בעצמו, שניצל מניסיון חיסול ולאחר חצי שנה של תרדמת הוא מתעורר ללא זיכרון ומגלה שאשתו ובתו הבכורה נהרגו.

תוך כדי שהוא מתמודד עם האובדן ללא כל זיכרון, פרטיק מנסה להבין מדוע ניסו לחסל אותו. במקביל, העבריין מקבל שיחה מראש היאחב"ל, שמספר לו שלפני ניסיון החיסול הוא שיתף פעולה עם המשטרה וכי הם מצפים להמשיך את שיתוף הפעולה. בימים האחרונים החלו הליהוקים לסדרה, שעליה יהיו חתומים אסייג ועידן, והיא אמורה להצטלם בסוף השנה.