קרבות הרייטינג אכזבה: פרק הסיום של הסדרה דרדר את הערוץ לתחתית

שלושה ערוצים שומרים על פערים צמודים בחדשות, ובפריים טיים - שלושה ערוצים אחרים חווים אכזבות מסדרות שציפו שיביאו הרבה יותר צפיות. זה הערוץ שהדרדר במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/23 10:17 כב באלול התשפג

אכזבה: פרק הסיום של הסדרה דרדר את הערוץ לתחתית
אולפן חדשות, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

תכנית הבישול "המטבח המנצח" של ערוץ 12 נמצאת בתחילת דרכה, ותוכנית הריאליטי של רשת 13, "האח הגדול" - בפרקי הגמר. למרות שלכאורה שני הערוצים אמורים להנות מנתוני רייטינג יפים האופייניים להתחלה וסיום של עונה, שניהם נוחלים אכזבות. אולם הערוץ שהדרדר יותר מכולם הוא כאן 11 - כשפרק הסיום של הסדרה "סובייצ'קה" זכה לנתונים נמוכים במיוחד.

קרב צמוד בחדשות, שורה של אכזבות בפריים טיים

בפריים טיים, תכנית הבישול של קשת 12, "המטבח המנצח", ממשיכה במגמת הירידה, אולם עדיין מובילה את טבלת הרייטינג עם 15.7%. תכנית הריאליטי של רשת 13, האח הגדול, נמצאת כעת בפרקי סיום העונה ולמרות זאת מציגה נתוני רייטינג מעט מאכזבים 12.6%. "סופשבוע" של ערוץ 14 עומד על 4.9% רייטינג ופרק הסיום של "סובייצ'קה" של כאן 11 לא רק ממקם את הערוץ בתחתית הרשימה - אלא גם מסמן צניחה אומללה, עם 3.2% רייטינג בלבד.

האח הגדול בראש הטבלה

האח הגדול, לא השיג את הנתונים הרצויים. צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90


בחדשות, חדשות 12 אמנם נמצאת בירידה, אבל עם 13.5 אחוזי רייטינג. הפער בין שאר הערוצים צמוד באופן יחסי - חדשות 13 עומדת על 5.9% רייטינג, חדשות 14 על 4.9% וכאן חדשות צמודה מתמיד, עם 4.6% רייטינג בסך הכל.