מעיין אדם הניקה את בתה בשולחן - כך הגיבו משתתפי התוכנית

במהלך פרק הפתיחה של התוכנית "המטבח המנצח" עוררה המשתתפת סערה כאשר החלה להניק את ביתה התינוקת סביב השולחן לעיני האורחים. אדם הסבירה: "החיים לא מפסיקים כשמביאים ילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 23:05 יח באלול התשפג

מעיין אדם הניקה את בתה בשולחן - כך הגיבו משתתפי התוכנית
צילום: קשת 12

במהלך פרק הפתיחה של תוכנית הבישול "המטבח המנצח" בערוץ 12, התעוררה סערה קטנה לאחר שאחת ממשתתפות התוכנית, אשת התקשורת מעיין אדם החלה להניק את ביתה סביב השולחן. בין המתמודדים ומנחי התוכנית החל שיח בנושא כאשר היו מי שתמכו לחלוטין באדם והיו מי שסלדו מעט מהמהלך.

ההסבר של אדם: "החיים לא מפסיקים"

אדם הסבירה לחבריה לשולחן כי "אין מה לעשות, זה הלו"ז שלה". בהמשך הוסיפה: "אני חושבת שהחיים לא מפסיקים כשמביאים ילדים ומצד שני, חיכיתי לזה כל החיים אז לא בא לי להמשיך כאילו לא קרה כלום, בה לי להיות בזה אז הנה אני עושה את שניהם על השולחן שלכם ביחד".

קובי אריאלי שיתף בחוויה דומה מהופעותיו

בהמשך נוצר שיח סביב הנושא, השופטת רותי ברודו אמרה: "לי לא נעים לראות חזה של אישה פרוש לפניי". גם איש התקשורת קובי אריאלי שיתף כי בהופעות שלו הוא מתמודד עם תופעה דומה: "פתאום שורה ראשונה, שניה יש מניקות. זה התחיל במבוכה ואז התרגלתי. אני בא ממקום שזו פעולה אינטימית בחדר". פאולה רוזנברג הוסיפה: "לפני עשר שנים בטלוויזיה לא היו נותנים לה להניק".