זה לא היה משחק: השחקנית שבסדרה "חברים" הצטערו על הליהוק שלה

יותר משני עשורים לאחר עליית התכנית "חברים", אחד מבמאי הסדרה חשף כי אחת הדמויות התבררה כליהוק לא מוצלח, ולשחקנית הלן בקסנדייל לא הייתה כימיה טובה עם שאר השחקנים: "לא הייתה אנרגיה קומית להיבנות ממנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 13:28 יז באלול התשפג

זה לא היה משחק: השחקנית שבסדרה "חברים" הצטערו על הליהוק שלה
צילום: shutterstock

הסדרה "חברים", ששודרה לפני למעלה מ-20 שנה, הצליחה לא רק בזכות העלילה הקומית והפאנצ'ים המדויקים, אלא גם בזכות הקאסט המצוין. הדמויות האהובות של רוס, רייצ'ל, מוניקה, צ'נדלר, ג'ואי ופיבי גולמו על ידי שחקנים נפלאים, שחלקם פעילים בעולם המשחק עד היום, וחלק נכבד מהם זכו לכוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד.

הדמות של אמילי (הלן בקסנדייל) התבררה כליהוק לא מוצלח

בספרו החדש ג'יימס בורוז, אחד מבמאי הסדרה, הוא חשף כי לא כל הליהוקים לסדרה התבררו כמוצלחים. הלן בקסנדייל, שגילמה את אמילי (שהתחתנה עם רוס והתגרשה ממנו לאחר זמן קצר, לאחר שהתבלבל בחופה עם שמה של רייצ'ל), היא דוגמה לכך. "זה היה כמו לנסות למחוא כפיים עם יד אחת", תיאר הבמאי. בספרו סיפר כי דיוויד שווימר, ששיחק את רוס בסדרה, התקשה לעבוד לצידה, "לא הייתה אנרגיה קומית להיבנות ממנה".

הלן בקסנדייל

הלן בקסנדייל צילום: WP - random_-21/cc-by

הלן בקסנדייל: "מעולם לא היינו חברים קרובים"

הכימיה עם חברי הקאסט, שהיו מגובשים במיוחד, פשוט לא צלחה. גם בקסנדייל בעצמה לא הכחישה זאת. "הם היו מאוד נחמדים ומקצועיים", סיפרה בעבר בראיון למירור, "אבל מעולם לא היינו חברים קרובים. לאנשים הייתה ציפייה שבגלל שהסדרה נקראת 'חברים' אז כולם שם באמת חברים נורא טובים". בסופו של דבר, דמותה של אמילי נפרדה מהסדרה מוקדם מהצפוי, כשהשחקנית נכנסה להיריון ראשון.