פתקים בכותל חשפו קשר סודי בין נערה דתייה וגבר נוצרי | הצצה

לקראת החזרה ללימודים, פרטנר חושפת את הסרטים והסדרות החדשים שלה לילדים ומבוגרים כאחד. בין ההצעות: דרמה יהודית-נוצרית בפריז, דרמת מתח ופעולה, סרט המשך לכלבים המזמרים ומותחן אקשן עם האף-בי-איי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 13:44 יא באלול התשפג

פתקים בכותל חשפו קשר סודי בין נערה דתייה וגבר נוצרי | הצצה
פתקים בכותל, צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

חודש ספטמבר כבר ממש מתקרב ואיתו תחילת שנת הלימודים החדשה. אחרי שהילדים יחזרו סוף סוף לבית הספר, הגיע הזמן להתרווח בספה מול התכנים החדשים של פרטנר ולנוח אחרי חודשיים מתישים במיוחד.

בוטיק פריז - Paris Boutique

החל מ-1 בספטמבר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

לואיז, עורכת דין יהודייה מפריז, ונטע, גיבורה ערמומית משוק מחנה יהודה, מגלות קשר סודי בין נערה אורתודוקסית וגבר נוצרי אשר מתקשרים ביניהם דרך פתקים המוחבאים בכותל המערבי. בניסיון לפתור את המסתורין, לואיז ונטע עוקבות אחרי הזוג המוזר דרך הסמטאות הצרות של העיר.

חמישה ימים בנובמבר - November

החל מ-14 בספטמבר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

דרמת מתח ופעולה צרפתית המבוססת על סיפור אמיתי. לאחר פיגועי הטרור שהיכו בתדהמה את פריז ב-2015, מנהלת היחידה ללוחמה בטרור מצוד אחר מבצעי הפיגועים, מהקטלניים ביותר בהיסטוריה המודרנית. בהשתתפות ז'אן דוז'רדן, סנדרין קיברלן, ג'רמי רנייה, אנאיס דמוסטייה.

צילום: פרטנר

כלב מי שמנגן 3: הקרב על הקצב – Rock Dog 3: Battle the Beat

החל מ-28 בספטמבר בפרטנר ילדים וב-VOD

לאחר מסע הופעות מסביב לעולם עם להקתו, בודי, כלב הרוקנרול, לוקח פסק זמן וחוזר לכפר הולדתו. כאשר הרכב בנות צעיר בתוכנית ריאליטי מוזיקלית מתוודות שאינן מכירות את אלילי הרוק הוותיקים, מחליט בודי להצטרף לצוות השופטים בתוכנית, וללמד אותן דבר או שניים על רוקנרול. ההתנגשות בין הפופ הנוצץ של ההרכב הצעיר והרוקנרול החייתי של בודי, יניב הצלחה ענקית - אבל גם מתחים גדולים. האם הם יצליחו ללמוד לחיות ולשיר בהרמוניה?

נחיתת חירום – Plane

החל מ-14 בספטמבר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

מותחן רווי אקשן בכיכובו של ג'רארד באטלר. ברודי, טייס מחונן, מטיס מטוס נוסעים במהלך סופת רעמים. במהלך הטיסה הוא נאלץ לבצע נחיתת חירום באי בו מתנהלת מלחמת אזרחים. לאחר שהם נוחתים בשלום על הקרקע צוות המטוס והנוסעים נלקחים כבני ערובה בידי צבא המורדים. האדם היחיד עליו ברודי יכול לסמוך הוא רוצח מורשע שהועבר למתקן כליאה על יד האף-בי-איי ונכח במטוס. ביחד הם יוצאים למאבק הישרדות בכדי להציל את הנוסעים ואת עצמם.

צילום: פרטנר