עמית סגל מזועזע מהקואליציה: זה כמו שיאסרו לשמור שבת

כחלק מתוכנית חדשה בהגשת ארז טל שעולה בערוץ 12 לרגל 30 שנים לערוץ, יתארחו כמה מהכוכבים הבולטים בערוץ וביניהם גם עמית סגל שלראשונה מביע דעה אישית על הרפורמה ותוקף את הדרך בה הדברים נעשו | וגם: סגל חושף מדוע בחר לוין להציג תוכנית קיצונית

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 17:53 ז באלול התשפג

עמית סגל מזועזע מהקואליציה: זה כמו שיאסרו לשמור שבת
צילום: קשת 12

לקראת חגיגות 30 שנה לקשת, תעלה תוכנית אירוח חדשה בהגשת ארז טל שתשודר החל מהשבוע בערוץ. כוכבי הטלוויזיה של ישראל יפגשו את ארז טל ויחשפו סיפורים מאחורי הקלעים שמעולם לא יצאו החוצה. בתוכנית צפויים להתארח דני קושמרו, גיא פינס, אסי עזר, רותם סלע, ערן זרחוביץ, שני כהן, אילנה דיין, עידו רוזנבלום, איל קיציס, אמנון אברמוביץ, יונית לוי, אופירה אסייג, איל ברקוביץ, עמית סגל, מולי שגב, צדי צרפתי ועוד.

"אני מזועזע מהדרך"

בערוץ 12 שיחררו הצצה לראיון עם העיתונאי עמית סגל, ובו העיתונאי הסרוג מותח ביקורת חריפה על ניהול וקידום הרפורמה המשפטית, סגל טוען כי אמנם הרפורמה באה לפתור מצב גרוע בעיניו, אך הדרך לשם הייתה גרועה. לדבריו: "אני מזועזע מהדרך, שעושים את זה בלי הרדמה, באגרסיביות, בטיפול פולשני ובלי להבין".

"הניתוח שלי על הרפורמה המשפטית הוא כזה, היא באה לפתור מצב איון ונורא בעיני, אני מסכים לגמרי לדיאגנוזה, אני חלוק חלקית על הפרוגנוזה, אני חושב שהתרופה, הכימותרפיה חריפה מדי, ובעיקר אני מזועזע מהדרך".

יריב לוין, על דבר אחד הוא לא מוכן להתפשר

יריב לוין, בכוונה הציג תוכנית קיצונית. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ארז טל, המנחה ניסה לדייק ולשאול האם סגל מתלונן בעצם על הטקטיקה, ולזה ענה סגל שהטקטיקה פה היא המהות, ואף חשף כי הוא יודע שיריב לוין בכוונה הציג רפורמה קיצונית כדי לרדת בסופו של דבר לרפורמה קלה יותר. הוא הסביר: "אני עכשיו נניח ממשלת מרכז - שמאל חילונית שעולה ואני החלטתי עכשיו שצריך להסיט את המדינה 30 מעלות לכיוון הדמוקרטי ולא היהודי. ונניח וזה עובר דרך קיצוץ קצבאות לאברכים, ונישואין אזרחיים למין ברית זוגיות. ואז אני מודיע בסיבת עיתונאים לאזרחים שאסור לשמור שבת. כדי להתפשר בהמשך ולהגיע לזה מה אתה חושב שיקרה?".

לשאלתו של טל, האם חושב שהרפורמה הוצגה כקיצונית כדי להתפשר בהמשך?, ענה הפרשן הבכיר, "אני יודע את זה וזה חלק מהביקורת שיש לי עליהם".

ארז טל

ארז טל, תוכנית חדשה.צילום: Flash90