שינויים ב"שבבניקים": זו השחקנית שתככב בעונה הקרובה

במסגרת צילומי העונה השלישית של הסדרה המצליחה על בחורי הישיבה, לוהקה השחקנית עדי חבשוש, שמצטרפת בתפקיד נשי ראשי לצד מאיה ורטהיימר. חבשוש לקחה חלק גם בעונה השניה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 19:23 כח באב התשפג

שינויים ב"שבבניקים": זו השחקנית שתככב בעונה הקרובה
שבבניקים, דמות נשית ראשית חדשה, צילום: אוהד רומנו

לאחר שתי עונות מוצלחות ביותר והפיכה לסדרת קאלט, בקרוב תשוב הסדרה "השבבניקים" לעונה שלישית. בהפקה הודיעו על ליהוק חדש - ישן בעונה הקרובה לדמות נשית ראשית. השבאבניקית החדשה היא השחקנית עדי חבשוש.

מורת סמינר רווקה ולא פראיירית בכלל

השחקנית מצטרפת בתפקיד נשי ראשי לצד מאיה ורטהיימר, לעונה השלישית של הסדרה המצליחה של HOT שבקרוב יוצאת לצילומים. חבשוש למעשה שבה לסדרה בה כבר שיחקה, לאחר שבעונה השניה. חבשוש תשחק את מרגלית דרעי, מורת סמינר רווקה ולא פראיירית בכלל שגדליה (אורי לייזרוביץ) גרם בטעות לביטול אירוסיה. היא מגיעה בעונה השלישית בתור התחלה כמנטורית חינוך, ומתגלגלת לסיפור אהבה עם אחד הכוכבים.

עדי חבשוש בעונה הראשונה, שבה לסדרה

עדי חבשוש בעונה הראשונה, שבה לסדרה צילום: דורי מדיה סטודיו

דניאל גד: "למדתי המון על הראייה"

"הסדרה הזו היא מתנה גדולה", אמר לאחרונה דניאל גד כוכב הסדרה, "היא נגעה במרקם אנושי של ישראל 2023, ובאמת מדברת על מה זה להיות יהודי, ישראלי, חרדי ולשמור על המקום ועל הערכים שבאים מהם". כשנשאל מה למד על המגזר החרדי בעקבות השתתפותו בסדרה, השיב, "למדתי המון על הראייה. דרך הגמרא אתה יכול ללמוד על דרך התבוננות על החיים, סדר עדיפויות של התחברות לדברים שהם יותר נצחיים, חיבור להכרת הטוב ולהודיה. אלו דברים שגדלתי לפיהם, ככה חינכו אותי".