"מטאפורה בלבד": הטייס לשעבר שאמר שנתניהו הוא מרגל איראני חוזר בו

עופר ברטל - טייס לשעבר ועורך דין בכיר - טען באולפן ערוץ 12 כי נתניהו הוא מרגל איראני | כעת הוא חוזר בו:  "זה בוודאי היה ניסוח לא מוצלח, מכיוון שלכולם ברור שהוא אינו כזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 20:23 כ באב התשפג

"מטאפורה בלבד": הטייס לשעבר שאמר שנתניהו הוא מרגל איראני חוזר בו
צבא איראן, צילום: shutterstock

עופר ברטל, טייס חיל האוויר לשעבר ועורך דין מצליח - שהיה בין היתר מועמד לתפקיד פרקליט המדינה וכן לשופט בבית המשפט העליון - מסביר את האמירה שלו כי "נתניהו הוא מרגל איראני". "זה בוודאי היה ניסוח לא מוצלח, מכיוון שלכולם ברור שהוא אינו כזה", התנצל ברטל.

ברטל הוסיף: "אמרתי את הדברים כמטאפורה בלבד, עקב הנזקים הכבדים שהוא לדעתי גורם לארץ הקודש ולאזרחיה הנאנקים תחת שלטונו". נזכיר כי ברטל התארח היום (ב') בתוכנית "חמש" עם רפי רשף בערוץ 12 - וכינה את בנימין נתניהו "מרגל איראני". במהלך הפאנל בו השתתף ברטל נידונה שאלת הלגיטימיות של נתניהו והוא פתח במונולוג נגדו.

צפו באמירה:

"תסלחו לי על הבוטות, אבל אני חושב שביבי הוא כבר מרגל איראני. אם יש מישהו שפוגע בביטחון המדינה, בכלכלת המדינה ובסדרי השלטון במדינה, זה ראש הממשלה שמתקיף את המדינה", אמר אז. נזכיר כי בשנת 2020 ברטל היה מועמד לתפקיד פרקליט המדינה, ובשנת 2022 היה מועמד לתפקיד שופט בבית המשפט העליון.