ערוץ 14 ישדר גם בימי שישי ומשיק תכנית חדשה - זה המגיש שנבחר

ערוץ הימין שמתחזק בטבלאות הרייטינג הודיע כי בקרוב ישודרו תכניות גם ביום שישי - עד סמוך לכניסת השבת | הטאלנט יעקב ברדוגו יגיש תכנית עם צלע זוגית מפתיעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 19:20 כ באב התשפג

ערוץ 14 ישדר גם בימי שישי ומשיק תכנית חדשה - זה המגיש שנבחר
ינון מגל , צילום: תומר שלום

בחודשים האחרונים ערוץ 14 צובר תאוצה, ומתמודד בכבוד מול הערוצים האחרים. בין הטאלנטים שלו ניתן למנות את ינון מגל מגיש תכנית "הפטריוטים", אראל סגל ותכנית "הדו"ח" וכמובן מהדורת החדשות בהגשת מגי טביב ושרון גל. בערוץ מודיעים היום (ב') כי החל מספטמבר 2023 הערוץ ישדר גם בימי שישי עד סמוך לכניסת השבת.

תכנית חדשה לברדוגו

בעליו של הערוץ הוא אדם דתי, ולכן בשבת הערוץ אינו משדר - בניגוד לכלל הערוצים האחרים. עד היום בימי שישי שודרו בעיקר תכניות מוקלטות מראש ולא היה מענה חדשותי ואקטואלי רציף. לפי הודעת הערוץ, החל מיום שישי ט"ו באלול 1.9, הערוץ ישדר עד לסמוך למועד כניסת השבת כאשר לוח השידורים יהיה מורכב משידורים חיים ומוקלטים יחדיו.

בערוץ הודיעו כי במסגרת המהלך תעלה תכנית חדשה של יעקב ברדוגו בהגשה זוגית מפתיעה, וכי לוח השידורים המלא יפורסם בסמוך לתחילת החודש.

יעקב ברדוגו, ירידה בצופים

יעקב ברדוגו | צילום: Yonatan SIndel/Flash90

החרם של "שטראוס" - רק מחזק?

נזכיר כי בשבועות האחרונים מתנהל חרם מפרסמים מצד כמה חברות במשק נגד הערוץ, כשהגדולה שבהן היא "שטראוס". החרם החל לאחר שארי שמאי, פאנליסט "הפטריוטים", טען כי צריך לשחרר את יגאל עמיר רוצחו של ראש הממשלה רבין. החרם גרם תגובה נגדית של ערוץ 14 שמנהל קמפיין הפוך נגד המחרימים.

שטראוס

שטראוס | צילום: Michael Giladi/Flash90

במסגרת המאבק גם רבנים וראשי ישיבות מהציונות הדתית הודיעו כי עד שבחברת "שטראוס" לא יחזרו בהם וישובו לפרסם בערוץ - המוסדות תחתם לא יקנו את מוצריהם. כרגע נראה כי החרם לא פוגע בערוץ - שמתרחב לשעות בהן עדיין לא שידר.