הח"כית מכחישה: "הוא מעולם לא קיבל ממני תשלום כלשהו"

רונן צור, אחד ממובילי המחאה נגד ערוץ 14, נפגש בעבר עם חברת הכנסת מטעם הליכוד ועל פי דיווחים, אף ייעץ לה, היא מכחישה בתוקף: "הקשר היחיד הוא שיש לנו את אותו רב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 17:21 כ באב התשפג

הח"כית מכחישה: "הוא מעולם לא קיבל ממני תשלום כלשהו"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר תנועת "דגל ישראל", רונן צור, בין המובילים הבולטים של המחאה נגד הרפורמה המשפטית, יצא בתקופה האחרונה למאבק נגד ערוץ 14. זו אומנם אינה עובדה מפתיעה כשלעצמה, אולם מסתבר שלפני כשלוש שנים, רונן עצמו לקח חלק בעיצובו של הערוץ. שירותיו כיועץ אסטרטגי נשכרו על ידי ערוץ 20 דאז, בין השאר בנושא חרמות נגד הערוץ, כך נחשף בכאן חדשות. יותר מכך - צור עצמו התארח בפאנל של הערוץ.

קטי שטרית מכחישה את הקשר לרונן צור: "הקשר היחיד הוא שיש לנו את אותו רב"

על פי פרסום של אבישי גרינצייג, מסתבר שרונן צור מייעץ לא מעט, בין השאר גם לחברת הכנסת מהליכוד קטי שטרית. שטרית, שהתנגדה בפומבי לחרם על ערוץ 14, מכחישה את הקשר בין השניים וממשיכה להביע תמיכה בערוץ.

מחברת הכנסת קטי שטרית נמסר בתגובה: "מדובר בעוד שקר ופייק ניוז מוחלט. רונן צור לא שימש כיועץ התקשורת שלי, או בכל תפקיד אחר ומעולם לא קיבל ממני תשלום כלשהו. במסגרת פעילותי אני נפגשת ופגשתי אלפי אזרחים ואנשי מקצוע מכל קצוות הקשת הפוליטית, בנושאים שונים ומגוונים. גם עם מר צור התקיימה שיחה קצרה כזו לפני כשנה ומאז לא היה כל קשר נוסף".

גרינצייג הביא את תגובתו של צור לדיווח: "ההבהרה של רונן צור שהגיעה זה עתה יחד עם הצהרה שתוגש תביעה נגדי בימים הקרובים: נשכרתי על ידי הערוץ ב-2021. סירבתי להפסקת הקמפיין נגד ערוץ 14. לא ביקשתי להשתלב בתכנית הפטריוטים, אלא הצעתי למר סימן טוב שתהיה קריאה משותפת במסגרת התכנית הפטריוטים להרגעת הרוחות ולהפסקת ההסתה".