צפו: צופה התפרץ לשידור ערוץ 14 עם תמונת רבין - כך הגיב המגיש

בעקבות דבריו של ארי שמאי לפני מספר ימים בערוץ 14, צופה התפרץ באמצע שידור חי לפאנל "הפטריוטים" עם תמונת רבין: "אתם צריכים להתבייש" | כך הגיב מגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 09:54 יד באב התשפג

צופה התפרץ לשידור ערוץ 14 עם תמונת רבין - כך הגיב המגיש
התפרץ לשידור, צילום: ערוץ 14, מתוך שידור התכנית "הפטריוטים"

לפני מספר ימים, ערוץ 14 עמד בלב סערה, וספג ביקורת ציבורית נוקבת - לאחר שפאנליסט תכנית "הפטריוטים", ארי שמאי, קרא בשידור חי לשחרורו של יגאל עמיר, רוצח יצחק רבין: "הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוק פרסונלי". בערוץ מיהרו להתנער מהאמירה, הסירו את הקטע המדובר, והודיעו לשמאי כי הוא מפוטר.

אולם הסערה לא שכחה, ואמש (ב') במהלך שידורי התכנית, התפרץ אחד מהצופים לשידור ובידו פוסטר עם תמונתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל. "אני רוצה להגיד שזו פשוט הייתה בושה", קרא הצופה, "הרוצח הנתעב הזה צריך להיכנס לכל החיים שלו לכלא. זה נכון לכל ראש ממשלה שיבוא ויקרא. אני אומר לכם שאתם צריכים להתבייש". מגיש התכנית ינון מגל הגיב: "אנחנו מכבדים אותך ואת הדברים".

צפו בתיעוד:

צופה התפרץ לשידור צילום: מתוך הפטריוטים ערוץ עכשיו 14

נזכיר כי חברת שטראוס, הודיעה כי בעקבות ההתבטאויות האחרונות בערוץ 14, החליטה להקפיא את פרסומיה בערוץ: "בהמשך להתבטאויות פוגעניות שונות, חוזרות ונשנות, בעת האחרונה בתוכניות המשודרות בערוץ, אנו מודיעים בזאת כי אנו מקפיאים את הפרסום בערוץ באופן מיידי".