לא הסתפקו בפיטורים: הצעד של ערוץ 14 בעקבות האמירה הקיצונית

בערוץ 14 מתעקשים להתנער מהאמירה החריגה של ארי שמאי, פאנליסט התכנית "הפטריוטים", שקרא לשחרר את הרוצח של יצחק רבין. בערוץ החליטו לגנוז את הקטע ולחתוך אותו מהתכנית המלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 11:47 יג באב התשפג

לא הסתפקו בפיטורים: הצעד של ערוץ 14 בעקבות האמירה הקיצונית
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

פאנליסט התוכנית "הפטריוטים", ארי שמאי, אמר אתמול (א') במהלך התכנית אמירה שהצליחה להלהיט את הרוחות. במהלך דיון על חוק טבריה שנידון אתמול בבג"ץ אמר שמאי כי יש לשחרר את רוצחו של ראש הממשלה רבין, כיוון שגם נגדו חוקקו חוקים פרסונליים. בערוץ 14 הגיבו בחריפות והודיעו כי שמאי סיים את דרכו בערוץ. בהודעת הערוץ נכתב: "דברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ".

בערוץ 14 החליטו לגנוז את הקטע

אלא שערוץ 14 לא הסתפקו בפיטוריו של שמאי, והחליטו לנקוט בצעד נוסף על מנת להביע את הסתייגותם המוחלטת מדבריו. כמו כל תכנית, הפרק של "הפטריוטים" ששודר אתמול עלה לחשבון היוטיוב של ערוץ 14, אלא שהקטע ובו האמירה החריגה הוסר מהתכנית המלאה ונחתך.

הקטע הגנוז של ערוץ 14:

ינון מגל הגיב: פליטת פה מיותרת

הבוקר מגיש תוכנית "הפטריוטים" ינון מגל הגיב לדברים החריגים. "שום פליטת פה מיותרת, לא תגרום לאף צופה לחזור אי פעם לערוץ 12", כתב בפייסבוק. גם שר החינוך יואב קיש הגיב לדברים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה לא 'המתנקש' יגאל עמיר, זה הרוצח המתועב יגאל עמיר. מגנה את האמירה השגויה והאומללה של ארי שמאי כפי שגיניתי את האמירה המזעזעת של גלית גוטמן על החרדים", כתב.