רון וטל כבר התחילו לדבר על נידה - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

בזמן שמור ושניר חווים משבר שקשה לראות איך יוכלו להתאושש ממנו, רון וטל מתנהגים כמו זוג נשוי עשרות שנים ומשוחחים בענייני נידה וקידוש ביום שישי. במקביל, חן מתנהגת כמו אחותו הגדולה של יוסי ולא כמו בת זוג

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 23/07/23 10:43 ה באב התשפג

רון וטל כבר התחילו לדבר על נידה - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
צילום: צילום מסך קשת 12

לעונה שלחתונה ממבט ראשון כבר יש גיבורה. היא הצטיינה מהרגע הראשון, אבל בפרק האחרון ששודר היא הוכיחה שהיא באמת מדהימה כמו הרושם הראשוני שהצליחה לייצר לעצמה. הגיבורה היא כמובן מור, שלצערה קיבלה גבר שלא מעריך אפילו קצת את המתנה שקיבל.

במקום להעריך את הכנות של מור, שניר רואה רק את עצמו

מהרגע הראשון מור מרגישה דחויה, ובצדק. שניר, שהודה כבר בחתונה שמור "לא מספיק יפה", לא מצליח להתעלות על עצמו לרגע כדי לתת לה תחושה טובה. הוא כל כך מרוכז בעצמו ובתחושות שלו שאין לו יכולת לצאת מהקונכיה שלו ולראות את מור או את התחושות הקשות שלה, כשמבחינתו היא נהנית והוא זה שצריך זמן. מור החליטה לשים לזה סוף ולהעלות את הנושא מול שניר, כשהיא לא מתביישת להודות ברצונות שלה ובתחושת הדחייה שלה.

במקום להעריך את גילוי הלב שלה ולהגיב באמפתיה, התגובה הראשונית של שניר היא "זה לא נכון". מבחינת שניר אין מקום לתחושות של מור, יש את התחושות שלו והן האמת היחידנית. כשהיא מדברת איתו על עניין המגע הוא מסביר שזה לא נכון בשבילו, שזה ילחץ עליו, שזה לא יגרום לו להרגיש יותר בנוח, ולרגע אחד לא מנסה לראות את מור ולבוא לקראתה. במקום להעריך את האומץ של מור ואת הכנות שלה, שניר מתעצבן שהוציאה את השדים החוצה, כאילו לא היו בחוץ ממילא.

צילום: צילום מסך קשת 12

שניר לא נראה כמו מישהו שמסוגל לשנות את דעתו

אני מביעה הרבה סקפטיות לאורך העונה, לגבי זוגות שונים, אך התקווה שלי בכל הנוגע למור ושניר כמעט ולא קיימת. מההכרות הקצרה שלי עם שניר לא נראה שמדובר במישהו שדעתו מסוגלת להשתנות, וכל עוד מור לא מוצאת חן בעיניו אין שום מצב שזה ילך ביניהם. לא משנה כמה מור תהיה חמודה, חייכנית, מכילה ורגועה, שניר פשוט לא מעוניין בה.

בעולם מקביל לגמרי, רון וטל מתפקדים כמו זוג נשוי עשרות שנים, למרות העובדה שהם הזוג הטרי ביותר. טל מצהירה אחרי חמש דקות שהיא מאוהבת, רון מדמיין את הבית שהם הולכים לבנות ביחד. בשיחה רנדומלית באוטו הם משוחחים בענייני דת ורון משתף ששמר שבת במשך 12 שנים. טל, ככל הנראה בניסיון להרשים, משתפכת על הדת ומונה את המצוות שהיא מקפידה לקיים. די מהר השיחה מתגלגלת לנושא הנידה, ורק במזל השניים עוד לא בחרו יחד מקווה.

צילום: צילום מסך קשת 12

טל ורון החליטו שהם מגיעים כדי להתאהב

טל מגיעה לארוחת שישי בביתו של רון ומתקבלת בברכה. היא מוקסמת מהם, הם מוקסמים ממנה, ואנחנו רק מחכים לקאץ' שיגיע. גם אחר כך, בביתה ברמת השרון (לא הוד השרון), כשרון צופה בטלוויזיה ולא מתייחס אליה, היא מסבירה לעצמה שזה דווקא טוב, כי זה אומר שהוא מרגיש בנוח. טל ורון הם מסוג האנשים שהחליטו שהם מגיעים להתאהב, לא משנה מה, וקיבלו בדיוק את הפרטנרים המושלמים לכך. החשש היחיד הוא שיום אחד הם יפקחו את העיניים וישימו לב גם למגרעות של השני, ואז עלול להיות קצת מאוחר מדי.

למרות שכבר חלף מעט זמן מאז שנישאו, עדיין קשה לי לגבש דעה על חן ויוסי. שניהם חמודים, קשה שלא להיות מוקסמים מהכנות משני הצדדים, אך משהו בדינמיקה ביניהם מעט מטריד אותי. על אף שהם מביעים חיבה ושביעות רצון הדדית, יש תחושה שיוסי קצת לא ברמה של חן. הקשר ביניהם קצת מזכיר אחות גדולה או מדריכה, ופחות קשר רומנטי הדדי. אבל כל עוד הם מסתדרים זה עם זו ומרוצים, אשתדל לשמור על אופטימיות לפחות לגביהם.