מגיש ערוץ 14 מאוכזב מהימין: מעט שובר לב

שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר בערוץ 14, שיתף בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו את אכזבתו מהימין שלא מצליח להכיל דעה מורכבת, ופרסם תגובות קשות שקיבל מגולשים, "כנראה שהשיח המונוליטי והחד ממדי הוא היחיד שאפשר לנהל היום בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/23 11:29 ב באב התשפג

מגיש ערוץ 14 מאוכזב מהימין: מעט שובר לב
שי גולדן, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

במשך שנים שי גולדן, עיתונאי ואיש טלוויזיה, השתייך לצד השמאלי של המפה הפוליטית. גם כשערך את מוסף "הארץ" והביע דעה שמאלנית מובהקת, הוא השתדל להתייחס למורכבות ולהצליח לראות גם את הצד השני. בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו סיפר כי כשהיה משמיע קול כזה, גורש באלימות ובצרחות "שפוט של ביבי" או "מחפש עבודה בערוץ 14". 

"כנראה שהשיח המונוליטי והחד ממדי הוא היחיד שאפשר לנהל היום בישראל"

עם הזמן התגלגל גולדן לעבודה באותו ערוץ 14, ונמצא שייך באופן אוטומטי לצד הימני. "והנה עכשיו, בצד ימין, כשאני מעז להשמיע דעה מאתגרת, אותם קולות, רק מצד ימין", כתב גולדן באכזבה, "כנראה שהשיח המונוליטי והחד ממדי הוא היחיד שאפשר לנהל היום בישראל". מגיש החדשות הודה שאין לו כוונה לומר את מה שכולם אומרים כדי להיות חלק מהעדר, והוסיף, "את המחירים האישיים והמקצועיים והכלכליים ששילמתי אף אחד מהמגיבים האלה לא מתחיל לדמיין".

מגיש ערוץ 14 שיתף רק חלק מהתגובות שקיבל ברשתות, ביניהן, "הוא חזר לסורו", "מת מפחד מהשמאל", "השמאלני יצא מהמחילה" ועוד.  "אז לומר שאני מאוכזב? בהחלט", הודה בכנות, "לומר שזה מעט שובר לב? בהחלט. ולומר גם שמי שסבור שאני איש שמאל רופס ובוגד, שיחסוך ממני את התגובה כאן ופשוט יפסיק לעקוב אחריי. מקבל באהבה את האכזבה, אבל את הגועל והרעל וכפיות הטובה קצת פחות".