הלם: אברי גלעד עוזב לערוץ המתחרה

אברי גלעד, אחד המגישים הבולטים ביותר של רשת 13, עוזב את הערוץ אחרי 18 שנים בהן כיכב בתכניות השונות. המגיש צפוי לעבור לערוץ המתחרה, קשת 12

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 10:20 כז בתמוז התשפג

הלם: אברי גלעד עוזב לערוץ המתחרה
אברי גלעד, צילום: מיכה לובטון

מכה לרשת 13: אברי גלעד הוא אחד המגישים המזוהים עם הערוץ ומי שמביא להם נתוני רייטינג מרשימים. כעת נראה שהמצב הולך להתהפך. לפי פרסום ראשון באתר ynet, מגיש הטלוויזיה המצליח עוזב את הערוץ אחרי 18 שנים בהם כיכב בתכניות השונות. באופן מפתיע, גלעד צפוי לעבור לערוץ המתחרה והמצליח יותר, קשת 12.

"ברור שרשת 13 נמצאת במשבר גדול"

לא מזמן, בשיחה שערך בפודקאסט של נדב פרי, מגיש הטלוויזיה שוחח על המצב של הערוץ. "אני לא חושב שאני באמת יכול לדבר איתך על ערוץ 13, אני נמצא פעם בשבוע", פתח בהסתייגות, "אני יודע שהאווירה מאוד בעייתית". גלעד נמנע מלהביע דעתו על הנהלת הערוץ, "זו ההנהלה שלי", הסביר לפרי, "יש לי כבוד למי שמאכיל אותי". למרות זאת, הוא הודה בצורה גלויה, "ברור שרשת 13 נמצאת במשבר גדול". 

גלעד הוסיף ושיתף כי בעבר ניסה לשוחח עם המנכ"ל והציע לו, "בוא נזיז ימינה, בוא נהיה יותר לאומיים", אך נדחה על הסף והתייאש מנסיונותיו. מגיש הטלוויזיה הסביר כי למרות שהוא מזוהה עם הערוץ ומופיע בחלק מהתכניות שלו, הוא לא רואה בו משפחה, "אני רואה בו פלטפורמה לעשות את מה שאני רוצה לעשות".