שני המגישים הימנים ראש בראש: "אני מוכן"

בעקבות השינוי בלוח השידורים של חדשות 12, התכנית המיוחדת של "פגוש של העיתונות" עם עמית סגל תשודר במקביל לתכנית "הפטריוטים" עם ינון מגל בערוץ 14

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/23 19:19 כא בתמוז התשפג

שני המגישים הימנים ראש בראש: "אני מוכן"
צילום: Avshalom Sassoni/Flash90, Hadas Parush/Flash90

בעקבות ההצבעה הדרמטית הערב (ב') על ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה בכנסת, בקשת 12 הודיעו על שינוי בלוח השידורים. במקום הפרק של תכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" תשודר תכנית מיוחדת של "פגוש את העיתונות" עם עמית סגל ובן כספית. במקביל תשודר בערוץ 14 תכנית הפטריוטים בהנחייתו של ינון מגל.

בעקבות ההחלטה של קשת 12, מגיש הפטריוטים שיתף את הפרסום של רן בוקר וכתב בעמוד הטוויטר שלו, "אני מוכן". בתגובה לדבריו, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 כתב "גם אני".

צילום: ערוץ 14

"שני ניצחונות של הימין הערב עוד לפני שהתחיל 'יום השיבוש'"

הבעלים של חברת האסטרטגיה והמחקרים "דיירקט פולס", שלמה פילבר ציין כי מדובר ב"שני ניצחונות של הימין הערב עוד לפני שהתחיל 'יום השיבוש'". "נצחון גדול של ערוץ 14 ושל ינון מגל כשערב לפני המחאה, קשת משנה את לוח השידורים שלה ומעלה את פגוש את העיתונות מול הפטריוטים", אמר פילבר.

לדבריו, הניצחון השני הוא ההזדמנות של ערוץ 14 לנצח בקרבות הרייטינג. "ההזדמנות של ערוץ 14 להילחם בסוף כשערוצי הטלוויזיה נלחמים על הרייטינג הם מעלים שני כוכבים של הימין להתעמת זה מול זה עמית סגל  מול ינון מגל".