הסודות של נטפליקס: קיצורי מקשים שכדאי להכיר

בין אם אתם מאלה שעושים בינג' סידרתי, ובין אם אתם אלו שמדי פעם מתרפקים על קומדיה רומנטית בנטפליקס, הכתבה הזו עשויה לחסוך להם הרבה זמן ותסכול

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 10:26 כב בתמוז התשפג

הסודות של נטפליקס:  קיצורי מקשים שכדאי להכיר
NETFLIX, צילום: shutterstock

קיצורי המקלדת הם הרוטב הסודי, התכונה הנסתרת שיכולה להפוך אתכם למקצועני נטפליקס. למה להושיט יד לעכבר לנסות למצוא איפה הסמן כאשר הקשה אחת יכולה לעשות את העבודה? אם יצא לכם לצפות יחד עם מישהו ששולט בקיצורי המקלדת הסודיים יש מצב שהרגשתם שיש לו כוחות על, ומהר ביקשתם ממנו ללמד אתכם את הסוד.  ואם עוד לא יצא לכם לפגוש חבר כזה, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם. אנחנו נלמד אתכם את הטריק. את הטובים ביותר שמרנו לסוף אז אל תדלגו.

1. מקש רווח או Enter: הפעל/השהה

קיצור הדרך הנפוץ ביותר, אך החיוני מכולם הוא מקש הרווח, או Enter. קיצור זה מספק דרך קלה ומהירה להפסיק את ההשמעה מבלי להושיט יד לעכבר, מה שהופך את הפסקות הפופקורן ליעילות יותר.

2. F: מסך מלא

הקש על מקש F כדי לעבור בין מסך מלא למצב צפייה רגיל. מסך מלא יאפשר לכם להעלים את שאר החלונות ולהרגיש הכי קרוב לקולנוע שאפשר.

3. Esc: צא ממסך מלא

מקש Esc יעזור לך לחזור ממצב מסך מלא למצב צפייה רגיל. זה שימושי כאשר תשמעו פתאום הודעות בחלון של הוואסאפ ותרצו לסגור אותו מהר.

4. חץ שמאלה: גלגל אחורה 10 שניות

מקש החץ השמאלי מחזיר את התוכן שלך ב-10 שניות, מושלם לאותם רגעים שבהם אתה מפספס קו מכריע של דיאלוג או צריך לצפות מחדש בסצנה מבריקה.

5. חץ ימינה: הרצה קדימה 10 שניות

מקש החץ הימני מעביר את התוכן שלך במהירות קדימה ב-10 שניות. זה שימושי לדילוג על חלקים שאתם לא מעוניין בהם או שראיתם בעבר.

6. חץ למעלה/למטה: הגבר/הפחת עוצמת הקול

מקשי החצים למעלה ולמטה יכולים להגביר או להקטין את עוצמת הקול, ולספק דרך חלקה לשלוט ברמות הקול מבלי להפריע לצפייה, או כשמישהו בבית צורח "אתם מוכנים להנמיך קצת?!".

7. M: השתק

לחיצה על מקש M תעבור למצב דממה ללא קול. זה כלי מצוין לזמנים שבהם אתה צריך להשקיט את הסרט במהירות.

8. S: דלג על הקדמה

לחיצה על S מאפשרת לדלג על התקציר של תוכנית או הסדרה. זה עשוי לחסוך לכם לא מעט זמן במיוחד אם אתם באמצע בינג' .

9. Ctrl + רווח: תמונה אחרי תמונה

אם תרצו להתקדם או להריץ אחורה את התוכנית או הסרט פריים אחר פריים, החזיקו את מקש Ctrl לחוץ ולאחר מכן לחצו על מקש הרווח. פונקציה זו מאפשרת צפייה מדויקת, שימושית במיוחד עבור תלמידי קולנוע או אלו המנתחים סצנות מסוימות לפרטי פרטים.

אז, בפעם הבאה שאתם צופים עם חברים בנטפליקס, תזכרו את כוחות העל שלכם, ונסו להרשים גם אותם. ואם אתם מרגישים שהצלנו לכם את החיים, אתם תמיד מוזמנים לפרגן לנו בתגובות.