עומר נודלמן: "זאת באמת התשוקה שלי, לא רק להצטלם ולהיות יפה"

בפרמיירה החגיגית לעונה החדשה של סדרת הדרמה, "בעלת החלומות", עומר נודלמן מספרת על הדמות שלה אותה היא אוהבת במיוחד, על התשוקה למקצוע החדש, וגם, האם היא באמת מאמינה בחלומות?

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 26/06/23 16:47 ז בתמוז התשפג

עומר נודלמן: "זאת באמת התשוקה שלי, לא רק להצטלם ולהיות יפה"
עומר נודלמן , צילום: חדשות כיפה

אמש (א') נערכה הפרמיירה החגיגית של העונה החדשה "בעלת החלומות" של HOT בידור בסינמה סיטי גלילות. ההקרנה החגיגית התקיימה בנוכחות כוכבי הסדרה השונים, גל מלכה, אנחל בונני, בר ברימר, דניאל ליטמן, אליאנה תדהר שהגיעה עם בעלה ליבי רן, עומר נודלמן, עומר חזן, מאי מיכאלי שהגיעה עם החברה הטובה חן אמסלם, רוני מרון קליין, אמרי ביטון, חנן סביון, שושה גורן, רועי רביב, מור סרוסי, זאק פקיאל וכו'. עומר נודלמן, שמגלמת את גל בעונה החדשה, סיפרה על ההתרגשות. "זאת עונה מטורפת, ואני בטוחה שבזכותה תהיה גם עונה שלישית. הדמות שלי, גל, מתפתחת ואני חולה עליה. יש לי את הדמות הכי טובה". 

התפרסמת בעיקר כדוגמנית, את מרגישה שמאז בעלת החלומות יותר מסתכלים עלייך כשחקנית?

"הסדרה פתחה לאנשים את הראש, אני מרגישה שיש לי עוד דרך ארוכה להוכיח את עצמי אבל נתתי ספתח נחמד, להראות שזו באמת התשוקה שלי וזה באמת מה שאני אוהבת לעשות. כשאני הולכת לישון אני מרגישה ששם אני עושה משהו עם משמעות, משהו אמיתי שיגע בלבבות, שבאמת ישפיע. לא רק להצטלם ולהיות יפה, שזה נחמד. אבל עם תוכן ומשמעות זה הרבה יותר עמוק". 

את מאמינה בחלומות? 

"בטח שאני מאמינה בחלומות. אם אני קמה בבוקר אחרי חלום חזק אז אנסה לפרש ולהיזכר בו, אני מאמינה שחלומות משקפים את מה שמתרחש אצלנו בפנים. אני זוכרת חלומות על ההורים שלי, ועל כל המשפחה שלי, חלומות מתוקים כאלה".