שושה גורן משתפת על הבן שחזר בתשובה: "אנחנו אוהבים מאוד אחד את השני"

בפרמיירה החגיגית לעונה החדשה של סדרת הדרמה, "בעלת החלומות", השחקנית שושה גורן מספרת כמה נהנתה לעבוד עם הצוות והשחקנים, "התמנגלנו ביחד", על הנכד שמניח תפילין, וגם, איזה עוד חלום היא עוד לא הגשימה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 26/06/23 15:43 ז בתמוז התשפג

שושה גורן משתפת על הבן שחזר בתשובה: "אנחנו אוהבים מאוד אחד את השני"
שושנה גורן, צילום: חדשות כיפה

אמש (א') נערכה הפרמיירה החגיגית של העונה החדשה "בעלת החלומות" של HOT בידור בסינמה סיטי גלילות. ההקרנה החגיגית התקיימה בנוכחות כוכבי הסדרה: גל מלכה, אנחל בונני, בר ברימר, דניאל ליטמן, אליאנה תדהר שהגיעה עם בעלה ליבי רן, עומר נודלמן שמיהרה לשדה התעופה לחתונה של החברה הטובה מישל גרציג, עומר חזן, מאי מיכאלי שהגיעה עם החברה הטובה חן אמסלם, רוני מרון קליין, אמרי ביטון, חנן סביון, שושה גורן, רועי רביב, מור סרוסי, זאק פקיאל וכו'. 

"שלומי מצוין", סיפרה שושנה גורן בחיוך בראיון עם "חדשות כיפה". "אני מתרגשת מאוד לפגוש את כל השחקנים, אוהבת אותם מאוד. בעונה הזאת נכנסו המון שחקנים חדשים, העלילה קיבלה תפנית אחרת וזאת הייתה חוויה גדולה לעבוד איתם. התמנגלנו ביחד. הסיפור מרתק וגם העבודה נהדרת. כשזה נגמר זה קצת עצוב, לכן אירוע כזה מאוד משמח, לפגוש את כולם שוב ביחד. בכלל, אני מתה על שחקנים". 

את מאמינה בחלומות?

"אני לא מבינה בחלומות, וגם לא זוכרת אף חלום חוץ מאלו שמבהילים אותי מאוד. אבל אני יודעת שזה קיים, יש פשר לחלומות, אני רק לא חלק מזה ותודה לאל שוכחת מהר מאוד". 

מתגעגעת לקשר הישיר עם האדמה

אמרת לנו שיש לך בן חוזר בתשובה, איך קיבלת את זה? 

"באהבה רבה. הוא בן שכולו זכאי לאהבה. הוא חזר בתשובה יחד עם אשתו, אחר כך נולדו תשעה ילדים, ואנחנו אוהבים מאוד אחד את השני. הוא בחר בדרך אחרת. הבן הבכור שלו עכשיו ומנגן סקסופון ומנגן בסדרה, הוא אומר לי שהוא מניח תפילין כל יום". 

הסדרה על חלומות, את מרגישה שהגשמת את כל החלומות שלך? 

"תראי, אין עוד הרבה חיים לפני. הייתי רוצה לגור בחווה ולגדל עיזים. לעבוד את האדמה, זה עוד חלום שנשאר לי. אבל כיוון שגדלתי במעברה, והקשר היה ישיר עם הארץ, לזה אני מתגעגעת".