צפו הדייר החרדי חשף: הייתה תקופה שלא שמרתי שבת - כך הגיבו הדיירים

במסגרת משימה בתכנית "האח הגדול" ברשת 13, הדייר החרדי שיתף את סיפורו האישי וחשף את התקופה בה לא שמר שבת. דיירי הבית התרגשו מהסיפור ומהחוויה שעבר והגיבו בדמעות ובמחיאות כפיים סוערות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 14:28 יט בסיון התשפג

הדייר החרדי חשף: הייתה תקופה שלא שמרתי שבת - כך הגיבו הדיירים
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: מיכאל טומרקין

הדייר החרדי שנכנס העונה לבית "האח הגדול" ברשת 13, יענקי גולדהבר, מצליח לעורר לא מעט עניין - יש המשבחים אותו על קידוש השם בפריים טיים ואחרים מגנים אותו על השתתפותו בתכנית. מה שבטוח, מדברים עליו לא מעט. במסגרת משימה שנערכה בבית המפורסם, הדייר החרדי חלק עם דיירי הבית את סיפורו האישי.

הסיפור המרגש של יענקי גולדהבר: "אני שלם עם ההחלטה הזאת"

גולדהבר שיתף את הקושי שהיה לו עם העולם החרדי ועל הרצון שלו להתרחק. "באחת השבתות נסעתי למלון בים המלח, לעבוד שם מכניסת השבת ועד צאת השבת", שיתף את הדיירים. למרות התקופה ההיא, הדייר החרדי עבר תהליך וחזר לשמור שבת. "אני שלם עם ההחלטה הזאת", הודה והוסיף, "אולי הייתה פזיזה מדי".

הדייר החרדי המשיך והסביר, "אני לא פה בשביל להראות את עצמי. אני פה בשביל להראות שבשביל שלא צריך לשבור קווים אדומים, לחזור בתשובה או לצאת בשאלה, פשוט להיות שלם עם מי שאני". הסיפור האישי של גולדהבר נגע לליבם של הדיירים, שהגיבו בדמעות של התרגשות ומחאו כפיים בהתלהבות בסיום הנאום.