ערוץ 13 תחת מתקפה: "ביזיון, שיתביישו להם"

עיתונאי "ynet", רן בוקר, ביקר בחריפות את הבחירה של רשת 13 לשדר סרט העוסק בפרשת קצב ומציג את הצד של הנשיא לשעבר, "עדיף היה עוד ערב עם שידור חוזר של 2 אחוז רייטינג מאשר הביזיון הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 10:56 יז בסיון התשפג

ערוץ 13 תחת מתקפה: "ביזיון, שיתביישו להם"
רן בוקר, צילום: Ckbsea/cc-by

הפרשה המטלטלת של משה קצב, נשיא המדינה לשעבר שהורשע בביצוע עבירות אונס, מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית של נשים שהיו כפופות תחתיו, הצליחה להסעיר את המדינה כבר לפני 15 שנה. אתמול (ב') שידרו ברשת 13 סרט בשם "פרשת קצב", שמציג את הצד של קצב בסיפור וחושף פרטים חדשים על הפרשה. 

"עדיף היה עוד ערב עם שידור חוזר של 2 אחוז רייטינג מאשר הביזיון הזה"

הסרט על הנשיא לשעבר הצליח לגרור ביקורות רבות, ביניהן של עיתונאי ynet, רן בוקר, שהתבטא בחריפות ברשתות החברתיות. "ערוץ טלוויזיה שמשדר ריאיון עם נשיא שהורשע בשני מעשי אונס ונותן לו להתקרבן ולומר 'האמת איתי', והדבר שהוא מצטער עליו זה שהוא נכנס לפוליטיקה - צריך להתבייש", כתב בוקר, והוסיף, "זה תהליך מסוכן מאוד".

את היום הוא כינה, "יום הכיפורים של רשת", והמשיך, "עדיף היה עוד ערב עם שידור חוזר של 2 אחוז רייטינג מאשר הביזיון הזה. שיתביישו להם מקבלי ההחלטות". לאחר "פרשת קצב" שידרו ברשת את סרט עם אורלי רביבו, הצד השני של הפרשה, וגם את הבחירה הזו ביקר העיתונאי, "לא ככה מטפלים בסוגיה כל כך קשה. קיבלתם ציון אפס בניהול האירוע המורכב הזה".