קרבות הרייטינג לא רק ניצחון: ההישג המרשים של נבחרת ישראל במונדיאליטו

נבחרת ישראל השתתפה במשחק גביע העולם בכדורגל עד גיל 20 והצליחה לגבור על ברזיל ולהעפיל לחצי גמר התחרות. המשחק המותח הקנה לכאן 11 את המקום הראשון בטבלת נתוני הרייטינג, בפער משמעותי מ"יצאת צדיק" של קשת 12

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/06/23 09:31 טו בסיון התשפג

לא רק ניצחון: ההישג המרשים של נבחרת ישראל במונדיאליטו
נבחרת ישראל במונדיאליטו, צילום: כאן 11

המונדיאליטו, גביע העולם בכדורגל עד גיל 20, הצליח למשוך אל המסך מאות אלפי צופים. אתמול (שבת) שודר רבע הגמר בתחרות, בו נבחרת ישראל הצליחה לעשות את הבלתי יאמן והעפילה לחצי הגמר. אל מול המשחק היו אמורות להיות משודרות התכניות "האח הגדול" של רשת 13 ו"רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, אך בעקבות הפיגוע הקשה בגבול מצרים התכניות נדחו למועד אחר, והערוצים שילמו על כך בנתוני הרייטינג.

רבע גמר המונדיאליטו עם 16.7% רייטינג

את המקום הראשון בטבלה, בפער גדול מאוד, קטף המונדיאליטו בכאן 11. השידור זכה ל-16.7% רייטינג ול-28% רייטינג ברגע השיא, ממש לפני סיום המשחק. למקום השני הגיעה "יצאת צדיק" של קשת 12, שחוותה ירידה משמעותית בנתונים וזכתה רק ל-9.4% רייטינג, ייתכן שבעקבות השינוי בזמנים. את המקום השלישי בטבלה תפסה "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 5.1% רייטינג, ואל המקום האחרון השתרכו רשת 13, שהחליפו את האח הגדול בשידור חוזר של "סיירת מטכל" ונאלצו להסתפק ב-3.4% רייטינג ופחות מ-100 אלף צופים.