בשמת ויינר הגיעה למקום הראשון של הקינוח המושלם: זו המנה המנצחת

הזוכה בגמר הקינוח המושלם היא בשמת ויינר שהציגה את "שלכת" - מוס פקאן ושוקולד תפוז. למקום השני הגיע מיכאל זורין עם הקינוח "XOXO" המכיל ורדים, פטל, ליצ'י ווניל

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 08:00 ח בסיון התשפג

בשמת ויינר הגיעה למקום הראשון של הקינוח המושלם: זו המנה המנצחת
זוכת הקינוח המושלם, בשמת ויינר | , צילום: טל גבעוני

תוכנית הקינוחים המיוחדת "הקינוח המושלם" של "קשת 12", הגיעה אמש (ש') לסיומה עם גמר מרשים במיוחד. הקינוח המושלם של ישראל שנבחר מכיל בתוכו מוס פקאן ושוקולד תפוז. למקום השני הגיע מיכאל זורין עם הקינוח "XOXO" המכיל ורדים, פטל, ליצ'י ווניל. לירון טאקו ומור מזרחי סיימו במקום השלישי והרביעי, בהתאמה.

"שלכת", הקינוח המנצח |

"שלכת", הקינוח המנצח בקינוח המושלם | צילום: שחר רזניק

"אני בן אדם צבעוני"

שתי משתתפות דתיות הופיעו בתוכנית כשהן מקפידות על כשרות מהודרת וכיסוי ראש מלא בפריים טיים של ערוץ 12, אולם השתיים לא היו בין ארבעת המקומות הראשונים.

ליאת קטיפה, יוצרת ומעצבת מטפחות שהגיעה לתוכנית הצטלמה כשהיא חובשת כיסוי ראש: "העולם של המטפחות בתוך העולם הדתי נהיה היום אקססוריז לכל דבר, אני לא בוחרת את הבגד ואז בוחרת את המטפחת שלי. אני קודם כל מסתכלת בכל הסולם של המטפחות שלי, בסופו של דבר באופי שלי אני בן אדם צבעוני. כל העניין של המפתחות והעיצוב הכל מתחבר לי לקונדיטוריה, הכל חייב להיות מדויק".

"אני כל בוקר קמה ובוחרת לחיות אורח חיים דתי"

מתמודדת דתיה נוספת היתה הודיה צור שעושה קינוחים מהדרין. "אני כל בוקר קמה ובוחרת לחיות אורח חיים דתי" היא סיפרה בתוכנית, "אני אוהבת את זה ומאמינה בזה. אני עובדת בכשרות מהודרת, ככה שהקיננוחים שלי פונים גם לציבור החרדי".