המתחרה המפתיעה במירוץ למיליון: הכוכבת החרדית מ"בנות ברק"

כוכבת "בנות ברק" אסתי סוקלובסקי ובעלה איציק, יחזרו בקרוב למסך בתכנית "המירוץ למיליון" שבקרוב יחלו צילומי העונה הבאה שלה | סוקלובסקי ובעלה שוהים כעת בבידוד כהכנה לצילומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 13:15 יז באייר התשפג

המתחרה המפתיעה במירוץ למיליון: הכוכבת החרדית מ"בנות ברק"
אסתי סוקולובסקי, צילום: אביב חופי

את המאפרת החרדית המצליחה, אסתי סוקולובסקי הכרנו מהשתתפותה בתכנית הדוקו ריאליטי של הוט "בנות-ברק", שם כבשה את לבבות הצופים בכנות ובהומור שלה, וחשפה את ביתה ואורח חייה החרדי לציבור. היום (ב') נחשף בעמוד האינסטגרם  "דוסלבס" כי הקהל האוהד שלה לא יצטרך לחכות עוד הרבה כדי לראות אותה שוב על המסך.

הזוג שוהה בבידוד כהכנה לצילומי ה"מירוץ למיליון"

הפעם, בחסות קשת, סוקלובסקי ובעלה איציק יקחו חלק בתכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון", וינסו גם הם לעמוד במשימות המאתגרות ברחבי העולם ולגרוף את המיליון. כעת הזוג שוהה בבידוד יחד שאר המשתתפים כהכנה לתחילת הצילומים.

צילום: קשת 12

תכנית הריאליטי שמטיסה זוגות ברחבי העולם במטרה להגיע ראשונים לפרס הנחשק ועושה קאמבק אחרי שבע שנות המתנה, עברה להפקתה של קשת והמנחה החדש שלה יהיה לא פחות מהשחקן יהודה לוי, נזכיר כי במשך כל העונות שהיו בהפקתה של רשת - רון שחר היה המנחה. כעת, עם המעבר ל-12, בהפקה עומלים על מיתוג מחדש ובחרו בשחקן המצליח שמככב על המסכים של כולנו כמנחה החדש.