לא חדשות ולא ריאליטי: זה הערוץ שהפתיע אתמול בנתוני הרייטינג

בעוד קשת 12 ממשיכה לשמור על המקום הראשון בטבלה ורשת 13 זוכה לתיקו עם כאן 11, למקום השני בטבלת הרייטינג הגיע ערוץ אחד מפתיע. ערוץ 14 במקום האחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 10:04 יג באייר התשפג

לא חדשות ולא ריאליטי: זה הערוץ שהפתיע אתמול בנתוני הרייטינג
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במלחמת הרייטינג משתתפים בדרך כלל ארבעה ערוצים: קשת 12 ורשת 13 - הערוצים המסחריים הוותיקים, כאן 11 - תאגיד השידור הציבורי, וערוץ 14 - הערוץ הימני החדש מביניהם. בעוד קשת 12 מצליחה לשמור כמעט באופן קבוע על המקום הראשון בטבלת נתוני הרייטינג, הערוצים האחרים מתחרים על שלושת המקומות הנותרים כשלכל אחד מהם עליות וירידות. אתמול (ד') בשעות הפריים טיים הפתיע ערוץ אחד לא שגרתי.

במקום השני בטבלת הרייטינג: ערוץ הספורט

המקום הראשון נתפס, שוב, על ידי קשת 12, עם "הקינוח המושלם" שהגיע ל-11% רייטינג. את המקום השני קטף באופן מפתיע ערוץ הספורט, כשהמשחק בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א על חצי גמר גביע המדינה תפס את המקום השני עם 8.2% רייטינג, ועקף את שלושת הערוצים האחרים.

בית"ר ירושלים נגד מכבי ת"א

בית"ר ירושלים נגד מכבי ת"א צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90     

את המקום השלישי תפסו שני ערוצים, בתיקו מוחלט, כש"קופה ראשית" של כאן 11 ו"אהבה חדשה" של רשת 13 הגיעו לציון זהה, 7.7% רייטינג. עבור תאגיד השידור הציבורי מדובר בנתון מכובד ומרשים, בעוד עבור רשת 13 זו ירידה מהנתונים הקודמים. את המקום האחרון בטבלה תפסה "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 5.3% רייטינג, נתון מאכזב עבור הערוץ.