חיפשתם את הפרק של קופה ראשית ביוטיוב? זו הסיבה שלא מצאתם

העונה הרביעית של תכנית הקומדיה בכאן 11 עלתה לאוויר וגרפה שלל תגובות אוהדות ומאות אלפי צופים. אלא שגולשים שחיפשו את הפרק הראשון ביוטיוב, נדהמו לגלות שהוא הוסר לצורך טיפול

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 14:36 יב באייר התשפג

חיפשתם את הפרק של קופה ראשית ביוטיוב? זו הסיבה שלא מצאתם
צילום: מתוך "קופה ראשית" - באדיבות כאן 11

העונה הרביעית של "קופה ראשית" עלתה בשבוע שעבר והלהיבה את קהל המעריצים. שני הפרקים הראשונים השיגו נתוני רייטינג מרשימים עבור כאן 11, ביניהם העובדה שהצליחו לעקוף את "ארץ נהדרת" של קשת 12 במספר הצופים, והתגובות האוהדות הגיעו מהר. כמו בכל עונה, תאגיד השידור הציבורי פרסם את שני הפרקים הראשונים בחשבון היוטיוב הרשמי שלהם, לצפייה חופשית של ציבור הישראלים.

מספר טלפון אישי נחשף במהלך אחת הסצנות - הפרק הוסר לצורך עריכה מחדש

צופים שחיפשו את הפרק הראשון ביוטיוב הופתעו לגלות שהסרטון הוסר מחשבון היוטיוב של הערוץ. הסיבה המפתיעה להסרת הפרק היא שבמהלך סצנה מתוכו אנטולי, אחת מדמויות הקצבים בסופר, מקריא מספר טלפון. אדם שככל הנראה מחזיק במספר הזה, פנה אל ההפקה של קופה ראשית וטען שצופים התקשרו אליו לפי המספר שהופיע בפרק. בעקבות הטעות, בכאן 11 החליטו להסיר את הפרק מיוטיוב ולערוך אותו מחדש בלי מספר הטלפון, ולאחר העריכה הוא יוחזר לערוץ.

מכאן 11 נמסר: "הפרק הוסר מיוטיוב לצורך תיקון ויוחזר בקרוב. הפרק עלה מתוקן (ללא המספר המלא) באתר ובאפליקציה ואנו פועלים שיעלה בקרוב גם ביוטיוב".