לא מפסיקים להפתיע: שיא של כל הזמנים בערוץ 14

תכנית הדגל של ערוץ 14, "הפטריוטים", אירחה את ראש הממשלה נתניהו ושברה את השיא של עצמה ושל הערוץ כולו - וניצבה בראש טבלת הרייטינג יחד עם ערוץ 12 | כאן 11 במקום האחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/23 09:36 כג בניסן התשפג

לא מפסיקים להפתיע: שיא של כל הזמנים בערוץ 14
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחת המלחמות המשמעותיות בין הערוצים השונים היא מלחמת הרייטינג. נתוני הרייטינג מעידים על מצבו של הערוץ ומשקפים את מגמת העלייה או הירידה בפופולריות שלו. כבר זמן ארוך שקשת 12 מצליחה להוביל בטבלת הנתונים כמעט בלי תזוזות, אך אמש (ה') חלה תזוזה טקטונית בטבלה.

שיוויון דרמטי

בעכשיו 14 אירחו את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתכנית "הפטריוטים" ובקשת 12 שודר הסרט שובר הקופות "לשחרר את שולי", ובטבלאות הרייטינג נרשם שיוויון מפתיע. מהנתונים שפורסמו הבוקר (שישי) עולה כי 12 ו-14 על אותם אחוזי רייטינג, 9.3%. ברשת 13 שידרו את סרטה של הילה קורח, "מורה נבוכים", שקיבל 6.3% וכאן 11 הציגו לקט מתוך תכנית הסאטירה "זהו זה" ועמדו רק על 4.8%.


(נתניהו מתארח בפטריוטים, אמש)

למרות הנתונים המפתיעים בפריים טיים, במהדורות החדשות הפער עדיין גדול כאשר חדשות 12 מובילים ועומדים על 14.3%. במקום השני חדשות 14 עם 7.4%, במקום השלישי חדשות 13 עם 6.6% ותאגיד השידור סוגר את הרשימה עם  נתון דל של 3.8%.

השידור הופסק באמצע

נציין כי במהלך שידור "הפטריוטים" אמש (ה') התרחשה תקלה שפגעה ברצף השידור והראיון נקטע. בערוץ טוענים כי מדובר בשיבוש בזדון מצד מתנגדי נתניהו, ואף הצהירו כי יגישו  תלונה בעניין במשטרה. "מסתמן: תקלה בזדון הפסיקה את ראיון נתניהו בפטריוטים הערב. תלונה במשטרת ישראל תוגש מחר בבוקר ", כתבו בערוץ.