רוצים לדעת איך להתעשר? זו התשובה של נטפליקס

מה מטריד אותנו יותר מכסף? נטפליקס ישראל חושפת את הסדרות החדשות לחודש אפריל, ביניהן סדרה שתלמד אתכם איך להתעשר, הקומדיה שכבשה את ישראל, סרט חדש לילדים וסרט שיוציא לכם את כל העצבים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/04/23 17:39 יא בניסן התשפג

רוצים לדעת איך להתעשר? זו התשובה של נטפליקס
צילום: shutterstock

חודש חדש נפתח, וזה הזמן לצפות בתכנים חדשים ולמהר לסיים את אלו שעוד לא גמרנו. חודש אפריל כולל בתוכו את חול המועד, יום העצמאות וחופשים רבים שיכולים להתאים לבינג' משותף עם המשפחה או לבד. נטפליקס ישראל חשפה את הסדרות והסרטים החדשים שיעלו בחודש הקרוב.

איך להתעשר

18 באפריל

הכסף שולט בנו, אבל זה לא חייב להיות ככה. הסדרה החדשה של נטפליקס שתעלה בעיצומו של חודש אפריל תעקוב אחרי רמית סתי, מומחה לניהול כספים שעוזר לאנשים מכל רחבי ארצות הברית לחיות הכי טוב שאפשר.

מתוך הסדרה "איך להתעשר"

מתוך הסדרה "איך להתעשר" צילום: נטפליקס ישראל

קופה ראשית

19 באפריל

הסדרה הישראלית האהובה, בכיכובם של הדמויות האהובות כוכבה, ראמזי, ניסים, אנטולי ושירה המנהלת, מגיעה סוף סוף לענקית הסטרימינג עם שלוש העונות הראשונות והמצליחות שלה, רגע לפני עליית העונה הרביעית בישראל.

קופה ראשית

קופה ראשית צילום: קובי אוזינג׳י

פאוור ריינג'רס: אחת ולתמיד 

19 באפריל

נטפליקס לא שוכחת לדאוג גם לילדים, והכוכבים האהובים חוזרים עם סרט חדש על המסך. בסרט שיעלה באפריל גיבורה צעירה ומפתיעה תופסת את מקומה הראוי בין חברי הפאוור ריינג'רס, בעקבות טרגדיה, ויחד הם נלחמים באויבת הוותיקה ביותר של הצוות.

פאוור ריינג

פאוור ריינג'רס צילום: נטפליקס ישראל

עצבים

6 באפריל

שני זרים, האחד קבלן שיפוצים כושל והשנייה יזמית עם פוטנציאל לא ממומש, נקלעים לריב בכביש. הסכסוך שמתפתח מוציא מהשניים את הדחפים הכי אפלים שלהם.

מתוך הסרט "עצבים"

מתוך הסרט "עצבים" צילום: נטפליקס ישראל

הרשימה המלאה של התכנים שיעלו באפריל: